سردار غیب‌پرور عنوان کرد؛

افتتاح ۵۰ کلینیک صنعت در سال آینده توسط بسیج مهندسین صنعتی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مهندسین صنعتی کشور در پی این است که بتواند ۵۰ کلینیک صنعت را در سال آتی افتتاح کند.
کد خبر: ۳۳۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 23February 2019

غیببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت که به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر اعتلای بسیج تأکید دارند و این اعتلا به معنای اثربخش بودن بسیج است.

وی افزود: ما در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیاری را انجام داده‌ایم، اما باید دید که اثربخشی بسیج در کدام عرصه‌ها تبلور یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مهم‌ترین کار در این زمینه، شناسایی نیروی عظیم انسانی در اقصی نقاط کشور  و مهم‌تر از آن، ایجاد شبکه‌ای توانمند و اثربخش است.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: شبکه‌سازی میان مجموعه‌های دانش‌بنیان در کشور، کار بزرگی است و ما باید بدانیم چه نیرویی، در کجای کشور و با چه ظرفیت و توانمندی وجود دارد.

وی اظهار داشت: بسیج مهندسین صنعتی کشور در پی این است که بتواند ۵۰ کلینیک صنعت را در سال آتی افتتاح کند که این کار خوبی است، ولی ما باید با عارضه‌یابی، مشکلات موجود را مشخص کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سوال که چرا باید در هر نمایشگاه شاهد گلایه جوانان متخصص باشیم، ادامه داد: بسیج ذخیره‌ای برای همه کشور است و ما چندین بار آمادگی خود را برای کمک به دولت، به رئیس‌جمهور اعلام کردیم؛ البته رئیس جمهور همکاری‌های خوبی دارد و ما این توقع را از مجلس شورای اسلامی هم داریم.

سردار غیب‌پرور گفت: ما ادعای تصدی‌گری نداریم و قرار نیست جای کسی را بگیریم، بلکه برای خدمت، تقاضا داریم که مسیر را برای ما باز کنند. می‌توان با حرکت جهادی به سمت حل مشکلات انقلاب رفت و این بدون رفتار انقلابی میسر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار