مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

امروز دشمن با جنگ اقتصادی سعی در جلوگیری از ادامه انقلاب اسلامی دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: دشمنان همواره نگران پیشروی انقلاب اسلامی هستند و امروز با جنگ اقتصادی سعی در جلوگیری از ادامه انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۳۳۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ - 23February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در آیین تجلیل از پژوهشگر «ام البنین ارکانی فر»، پژوهشگر برتر در اولین کنفرانس علمی بین المللی زن و مقاومت در اندیشه دانشمندان جهان به مقایسه انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر کشورها پرداخت.

وی اظهار کرد: از علت های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوام آن وجود رهبری حکیم و فرزانه در کشور بود که مردم را به مسیر الی الله هدایت کرد و بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی در کشور شاهد دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان هستیم.

امیری بیان کرد: کارشناسان بررسی انقلاب ها در جهان معتقدند که انقلابیون بعد از پیروزی یک انقلاب همدیگر را تخریب می کنند و در کشور ما نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از گروه ها از جمله سازمان مجاهدین خلق و جبهه ملی به جان همدیگر افتادند اما چون در کشور رهبری آگاه، تیزبین و متکی به خدا داشتیم موانع سر راه انقلاب اسلامی را برطرف کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد: دشمنان همواره نگران پیشروی انقلاب اسلامی هستند و در همین راستا جنگ های بسیاری از جمله دفاع مقدس راه انداختند و امروز نیز با جنگ اقتصادی سعی در جلوگیری از ادامه انقلاب اسلامی دارد.

در پایان از ام البنین ارکانی فر پژوهشگر برتر کشوری تقدیر به عمل آمد. مقاله این پژوهشگر که در خصوص نقش زنان قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود از بین ۷۴ کشور حائز رتبه برتر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار