جانشین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت در سنندج برگزار می‌شود

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 23February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، رمضان رسولی جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه جشنواره اسوه های صبر و استقامت که با حضور مسئولین ادارات در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت نام و یاد شهدا یکی از برنامه‌های ارزشی و با اهمیت در جامعه ماست.

در ابتدای جلسه سرهنگ رمضان رسولی ضمن تبریک ولادت با سعادت حصرت زهرا (س) و همچنین سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: همچون سالیان گذشته امسال نیز جشنواره اسوه های صبر و استقامت با رویکرد شناسایی زنان ایثارگر که در سالیان دفاع مقدس به نقش آفرینی و رشادت پرداختند، همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و با مشارکت امور بانوان سپاه ناحیه سنندج و دیگر سازمان ها در سالن همایش های زیارتگاه هاجر خاتون برگزار می شود.

وی با اشاره به ثمرات برگزاری چنین جشنواره ها و همایش هایی گفت: برگزاری اینگونه مراسمات نتایج و ثمرات زیادی را در برداشته است که می‌توان به شناسایی افرادی اشاره کرد که سالیان سال با وجود افتخارآفرینی زیاد در میدان نبرد بصورت گمنام در میان آحاد جامعه زندگی کرده اند.

جانشین اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه گفت: ما در همین جشنواره موفق به شناسایی خانم ایثارگری شدیم که هم مادر شهید هم خواهر شهید هم همسر شهید و هم خود ایشان از جانباز دوران دفاع مقدس می باشد و به همین واسطه در همین جشنواره از ایشان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی گفت: این جشنواره در 7 اسفندماه به میزبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار