امیر نجفی‌پور:

یازدهمین جشنواره «جوان سرباز» ۷ اسفند برگزار می‌شود

جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان سرباز) هفتم اسفند برگزار و طی آن از ۲۰ سرباز نمونه تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۳۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 23February 2019

یازدهمین جشنواره «جوان سرباز» ۷ اسفند برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «فرشاد نجفی‌پور» جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح صبح امروز در نشست خبری یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان سرباز) و هفتمین آیین تجلیل از فرماندهان نمونه وزارت دفاع اظهار داشت: این جشنواره هفتم اسفند با تجلیل از ۲۰ نفر از سربازان نمونه و در ۱۰ موضوع برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار این همایش هفتمین آیین انتخاب فرماندهان نمونه وزارت دفاع که ارتباط مستقیم با سربازان دارند، هم برگزار می‌شود که طی آن از ۱۰ فرمانده نمونه وزارت دفاع نیز تجلیل به‌عمل می‌آید.

نجفی‌پور ادامه داد: «سرباز، ورزش و‌ تربیت بدنی»، «سرباز، نظم و انظباط اجتماعی»، «سرباز، دین‌داری و بصیرت»، «سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی»، «سرباز، خلاقیت، ابتکار و فناوری»، «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی»، «سرباز، امور فرهنگی و‌ هنری و تبلیغات»، «سرباز، ایثارگری و فداکاری»، «سرباز، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته» و «سرباز، مسئولیت‌پذیری و خانواده» از موضوعات این جشنواره هستند.

جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: برگزاری این جشنواره باعث شده است روحیه سربازان نسبت به ۲۰ سال پیش بهتر شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر اکنون بیشتر سربازان در محل زندگی خود خدمت می‌کنند و به غیر از سربازانی که نگهبانی دارند، هیچ سرباز دیگری به اجبار در پادگان باقی نمی‌مانَد و شب را در کنار خانواده خود سپری می‌کنند.

امیر نجفی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه هدف ما این است که دوره سربازی به دوره استعدادیابی و مهارت آموزی تبدیل شود، عنوان کرد: به جهت آن که جوانان صاحبان آینده کشور هستند، کشف استعدادها، استعدادپروری و آموختن مهارت‌های گوناگون، جزو برنامه‌های ثابت و همیشگی یگان‌های نیرو‌های مسلح طی چند سال اخیر تعیین شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره جوان سرباز از نگاه صرف به نیرو‌های مسلح و کشف و تربیت استعداد‌های مورد استفاده این نیروها، به سمت کشف استعداد‌های مورد نیاز جامعه سوق پیدا کرده است؛ همچنین توجه به ورزش نیز در نیرو‌های مسلح و برای جوانان سرباز، نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است به نحوی که امروز قهرمانان سرباز وظیفه بسیار زیادی از میان نیرو‌های مسلح به جامعه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها