نامه پاسدار شهید هاشم ازگلی به خانواده‌اش

پاسدار شهید «هاشم ازگلی» در نامه خود شرح حالی از پادگان اندیمشک در اهواز و دلجویی از خانواده‌اش را نیز بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۳۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 22March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «هاشم ازگلی» در تاریخ یکم مرداد ۱۳۴۰ در ازگل تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ منطقه‌ ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید هاشم ازگلی به خانواده‌اش

تصویر نامه پاسدار شهید «هاشم ازگلی»

نامه پاسدار شهید هاشم ازگلی به خانواده‌اش

متن نامه‌ای را که این شهید والامقام به خانوده‌اش نوشته است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلى تِجارَة تُنْجِیکُمْ مِنْ عَذاب أَلِیم (۱۰) تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَ رَسُولِهِ وَ تُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (۱۱). (سوره صف آیه ۱۰ تا ۱۱)

حضور محترم جمیله خانم سلام

پس از عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد. اگر از احوالات اینجانب خواستار باشید الحمدالله سلامتی برقرار است.

ما الان تو پادگان اندیمشک چند روز دیگر به اهواز می‌رویم. امیدوارم که بتوانی خدمتگزار اسلام باشی و در هرکجا که هستی بتوانی پیرو خون شهیدان اسلام باشی این جوانان که با ایثار خون خود را پای درخت انقلاب می‌ریزند که این انقلاب زنده بماند تا این انقلاب را به دست صاحبش بسپارند (امام زمان (عج)).

جمیله به ما مرخصی نمی‌دهند که بیائیم شهر تلفن بزنیم. سلام ما را از کربلای ایران به تمام خانواده از بابا و مادر و رضا و پروین و مریم و آقا اسدی و مهری خانم و آقا (ناخوانا) و پری خانم و بچه‌ها سلام برسان و به خدیجه و آقا رضا و مامام و ... سلام خیلی بلند برسان و امیدوارم همه‌شان در پشت جبهه بتوانند خدمت به اسلام بکنند و یادم رفت سلام ما را به آقا مجید برسان.

دیگر عرضی ندارم جز سلامتی تمام شما.

والسلام علی من اتبع المهدی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار