سردار دهقان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنایع هوافضا:

دستاوردهای وزارت دفاع در تمامی جبهه‌های حق در مقابل نظام سلطه قرار دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان هوافضا و دستاوردهایش دشمنان نظام را زمین‌گیر کرده است، گفت: دستاوردهای وزارت دفاع امروز در تمامی جبهه‌های حق در مقابل نظام سلطه قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ - 12November 2014

دستاوردهای وزارت دفاع در تمامی جبهه‌های حق در مقابل نظام سلطه قرار دارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرتیپ حسین دهقان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنایع هوافضا افزود: در دوران مسئولیت سردار فرحی در سازمان هوافضا اقدامات قابلتوجهی در حوزه دستاوردهای دفاعی صورت گرفته است و انشاءالله خداوند متعال اجر و پاداش تلاشهای صادقانه  ایشان و همکارانشان را در بهشت موعود عنایت فرماید.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان صنایع هوافضا در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه کاملاً ویژهای نسبت به همه صنایع دفاعی برخوردار است، اظهار داشت: این هم به دلیل وجود توانمندیهای قابلیتسازی است که میتواند فضای دفاعی ایران را در موضع بازدارندگی دفاعی تأمین کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز حساسیتهای بسیاری نسبت به سازمان صنایع هوافضا وجود دارد، تصریح کرد: امروز دشمنان با توجه به قابلیتها، توانمندیها و ظرفیتهای سازمان هوافضا، تمام فعالیتهای این سازمان را رصد میکنند.

وی با بیان اینکه سازمان هوافضای وزارت دفاع از ناشدنیها عبور کرده است، اضافه کرد: یک امید و انتظار جدی در ایران اسلامی به وجود آمده که این فرآیند بایستی هر روز قویتر از قبل در موضع عمل و اقدام متجلی شود تا انشاءالله بتوانیم در عرصه بینالملل از  امنیت ملی، منافع و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

سردار دهقان تاکید کرد: توان انسانی، زیرساختهای صنعتی و فناوریهای توسعهیافته در سازمانها، این سرمایه را ایجاد کرده که با مدیریتهای  شایسته تر بتوانیم گامهای بلندتری رادر ادامه مسیر گذشته برداریم.

وزیر دفاع با اشاره به جابجایی صورت گرفته در مدیریت عالی سازمان صنایع هوافضا گفت: مهندس مهرداد اخلاقی با توجه به تجارب بسیار ارزنده و خوبی که از پایینترین سطوح تا عالیترین سطح مدیریتی که درسازمان هوافضا و صنایع تابعه کسب کرده درواقع عضوی از خانواده بزرگ وزارت دفاع و سازمان هوافضاست که به سمت مدیر عامل سازمان صنایع هوافضا منصوب شد تا مسیر پیشرفت گذشته را با سرعت و شتاب بیشتری دنبال کند و سردار فرحی با توجه به نگاه تحولی، رویکرد تعاملی و بهرهمندی وسعت دید مدیریتی، به سمت معاون امور صنعتی وزارت دفاع منصوب شد تا از تجارب ایشان در سایر سازمانها و صنایع وزارت دفاع حداکثر بهره برده شود و امیدواریم سازمان صنایع هوافضا و سایر سازمانهای صنعتی وزارت دفاع بتوانند قابلیتهای خود را  با توجه به تدابیر و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا به نحو شایسته  متجلی کرده و اقتدار دفاعی کشور را بیش از پیش ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها