استاندار سمنان:

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند

«علیرضا آشناگر» گفت: ما امروز باید بدانیم که در شرایط جنگ اقتصادی با بیگانگان قرار داریم و همه سعی دشمنان ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام است و دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند که باید در این‌باره هوشیار باشیم.
کد خبر: ۳۳۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 23February 2019

جوانان محور و خطاب اصلی بیانیه مقام معظم رهبریبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان با موضوع معارفه معاون سیاسی و امنیتی جدید استاندار، ضمن بیان اینکه ما امروز باید بدانیم که در شرایط جنگ اقتصادی با بیگانگان قرار داریم و همه سعی دشمنان ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام است، اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند که باید دراین‌باره هوشیار باشیم.

وی بر ضرورت پرهیز از تخریب دولت تاکید کرد و افزود: اگر چه لازمه پویایی جامعه نقد و ارائه نظرات مختلف است، اما هرگونه تخریب دولت غفلت از خدعه‌های دشمن است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویری که از دولت ارائه می‌شود باید دولتی مقتدر باشد و از سوی دیگر معتقدیم که برخی جریان‌های سیاسی باید مسائلی که مربوط به زمان انتخابات بود را به کنار بگذارند و به کمک دولت آیند.

استاندار سمنان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی، این بیانیه را دکترینی برای ادامه مسیر انقلاب دانست و تأکید کرد: محور و خطاب اصلی این بیانیه جوانان هستند و لذا این قشر باید بیش از هر قشر دیگری به این بیانیه عنایت داشته باشد، امروز ما معتقد هستیم که نسل اول و دوم انقلاب اقدامات بی‌نظیری مثل دفاع مقدس، دستیابی به مرزهای دانش و فنّاوری مانند دانش هسته‌ای و نانو که بعضاً از سوی دشمنان ممنوعه بود را به ثمر نشاندند و لذا حال نوبت نسل جوان است.

آشناگر تصریح کرد: در برهه کنونی نیز مراکز سیاست‌گذار باید تلاش کنند تا جوانان وارد عرصه‌های مدیریتی شوند و بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها تأثیرگذار باشند.

وی گفت: اصلاح برخی رویه‌ها نظیر ساختار اداری و نظارتی باید در دستور کار قرار گیرد تا امکان حرکت تأثیرگذار جوانانی که دارای توان ریسک و جسارت در تصمیم‌گیری‌ها هستند فراهم آید، لیکن یکی از این ساختارهایی که باید مورد اصلاح قرار گیرد که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم قرار داشته، اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها