نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به طلاب و روحانیون:

مقابل کسانی که با دین مبارزه می‌‌کنند با جرأت بایستید

حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» گفت: دین ناموس خداست و حیات خدا باید فدا شود تا دین خدا احیا شود، این امانت دست شما است و در مقابل آنهایی که عامدا و عالما با دین مبارزه می‌کنند شما هستید که باید با جرأت بایستید.
کد خبر: ۳۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 23February 2019

مقابل کسانی که با دین مبارزه می‌‌کنند با جرأت بایستیدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در مراسم اولین سالگرد تدفین شهید گمنام حوزه علمیه خراسان جنوبی در مدرسه علمیه رضویه بیرجند، اظهار داشت: شهدا بازوی پیغمبرانند و علت شهادت این است که دانی باید فدای عالی شود و پیغمبران و اولیای خدا که در تاریخ شهید شدند به همین دلیل بوده است.

وی بیان داشت: در یک کاووش اولین چیزی که باید برای یک طلبه سوال باشد این است که او چه چیزی و در چه اوجی از اهمیت بوده که باید اینها فدای آن شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دین خدا ناموس خداست، عنوان کرد: اگر دین و ناموس خدا نباشد انسان بدترین موجود می شود و حیات انسان برای تثبیت و تحکیم دین خدا حالت دانی به عالی دارد و جایگاه فداشدن است.

برای ابلاغ دین تا سرحد جان باید تلاش شود

عبادی با بیان اینکه شما علمای دین امانتدار چنین مسئله‌ای هستید، گفت: آنچه که دین خداست چه کم و چه زیاد، باید برای مردم ابلاغ شود و باید برای اجرای آن در سرحد جان تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه امانتی بزرگتر از این نداریم، یادآور شد: انسان‌ها دو حیات دارند یکی حیات شخصی است و دیگری حیات اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مظهر خلوت زندگی شخصی، قلب است؛ نه قلب اجازه ورود به دیگری می دهد و نه دیگری می تواند وارد شود چرا که اینجا جایی است که مربوط به درون است.

عبادی در خصوص حیات اجتماعی عنوان کرد: در زندگی اجتماعی اینطور نیست که فقط سرنوشت خود فرد مطرح باشد بلکه عمل، گفتار، اظهار نظر و هرچیزی بازتاب دارد و از عملکرد فرد، جامعه متأثر می شود.

دین پاسخگوی همه نیازهای انسان است

وی با اشاره به اینکه دین یعنی برنامه‌ای که پاسخگوی همه نیازهای انسان باشد، اضافه کرد: یک عده در طول تاریخ انواع سوءاستفاده ها را می کنند و به وسیله تزویر و به اسم دین، خود دین را منحرف کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: وقتی به آگاهی های دینی مسیحیان که امروز بیشتر جامعه را تشکیل می‌دهند توجه می کنیم، می‌بنیم حتی اصل دین که کتاب است کاملا منحرف شده و می‌بینیم 100 نوع «انجیل» وجود دارد.

عبادی با اشاره به اینکه جدایی دین از سیاست از مسائلی است که قبل از انقلاب یک اصل بود و امروز هم طرفدارانش خیلی تلاش می کنند، گفت: در رابطه دین با سیاست و حکومت اگر سخنی گفتیم باید به تمام لوازم آن شیئ، خودمان را محکوم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم خوب می فهمند که باید در هر موضوعی به اهلش رجوع کرد و در همه امور زندگی آن مسئله را به اهلش می‌سپارند پس چطور است که تا به مسئله اصلی خودش که دین است هر کسی دنبال حزب و گروه خودش می رود و به اهلش رجوع نمی کند؟!

قرائت‌هایی که به اسم دین می شود جامعه را آسیب‌پذیر می کند

عبادی با بیان اینکه قرائت ها به اسم دین، جامعه قدرتمند ما را آسیب‌پذیر می‌کند و حرف های پارازیتی مردم را سرگردان می‌کند، گفت: مردم از روز اولی که با اسلام و انقلاب بیعت داشتند پای حرفشان ایستاده‌اند اما یک عده پارازیت را تلقین می کنند و آنچه که دشمن می خواهد را دنبال می کنند.

جلیقه زردها فقط یک سوال دارند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اعتراضات موجود در فرانسه عنوان کرد: جلیقه زردها چند ماه است که به خیابان‌ها می‌آیند و فقط یک سوال دارند که این چه نوع حکومتی است که در غرب وجود دارد که 99 درصد ثروت دست یک درصد جمعیت است اما یک درصد ثروت باید بین 99 درصد جمعیت آن هم نوکرمآبانه توزیع شود؟!

عبادی خطاب به طلاب عنوان کرد: در مقابل آنهایی که می خواهند به نحو مختلف جامعه را گمراه کنند باید سینه سپر کنید و از دین خدا دفاع کنید.

با جرأت در مقابل کسانی که با دین مبارزه می‌کنند بایستید

وی اضافه کرد: دین ناموس خداست و حیات خدا باید فدا شود تا دین خدا احیا شود، این امانت دست شما است و در مقابل آنهایی که عامدا و عالما با دین مبارزه می کنند شما هستید که باید با جرأت بایستید.

عبادی مطرح کرد: در سخت ترین شرایط آخرالزمانی هستیم و این شما هستید که خداوند به شما توفیق خدمت در این سنگر را داده است.

وی با بیان اینکه دنیا به شما نیاز دارد، گفت: این شما هستید باید دنیا را متحول کنید و آنچه که جایش خالی است اندیشه علامه مطهری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: بحث این است که اسلام برای نجات بشر برنامه دارد و شما باید کمرتان را محکم ببندید و در سطوح بین المللی اقدام کنید.

عبادی خاطرنشان کرد: مقام شما در برابر این همه مشکلات از مقام کسی که بعد از ظهور حضرت مهدی در شرایط مساعد با دین و ایمان و نماز و روزه زندگی می کند بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها