سردار ملکی خبر داد؛

برگزاری بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 23February 2019

برگزاری بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» از مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» که در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر 6، اظهار داشت: نقش رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در این عملیات مغفول واقع شد و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در استان خبر داد و این ستاد را شامل 4 ستاد اجرایی استانی با ریاست اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و سپاه آمل، سپاه بابل و سپاه محمودآباد دانست که دارای چهار کمیته برنامه ریزی، ثبت نام، اجرایی و رسانه ای خواهد بود.

ملکی از ثبت «اردیبهشت مقاومت» در تقویم فرهنگی استان خبر داد و با تأکید بر ضرورت حفظ و زنده نگه داشتن این حماسه به صورت ملی‌تر، افزود: دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم با رویکرد راهیان نور و اربعین حسینی پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه آمل در بحث انقلاب اسلامی پایلوت‌ به شمار می‌رود، به حماسه ششم بهمن مردم شهر هزار سنگر اشاره کرد و گفت: فرهنگ مقاومت مردم باید جهانی اسلامی باشد و به‌صورت ملی‌تر به آن پرداخته شود.

ملکی همچنین برگزاری یادواره‌های شهدای مدافع حرم را در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این ایام تا 13 اردیبهشت عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و یأس و ناامیدی که دشمن در مردم به‌وجود آورد، جامعه نیاز به زنده نگه‌داشتن این فرهنگ دارد و حماسه مدافعان حرم باید بازگو شود چرا که مدافعان حرم برکت این جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها