مشاور فرهنگی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

پرچم «اردیبهشت مقاومت» برای همیشه در اهتزاز خواهد بود

«مفید اسماعیلی» گفت: باید کاری کنیم پرچم «اردیبهشت مقاومت» همیشه در اهتزاز باشد و برای تحقق آن تلاش کنیم و این روحیه حفظ شود.
کد خبر: ۳۳۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 23February 2019

پرچم «اردیبهشت مقاومت» برای همیشه در اهتزاز خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مفید اسماعیلی» مشاور فرهنگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» که امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه «اردیبهشت مقاومت» یادآور حماسه بزرگ رزمندگان مازندران در جبهه مقاومت بود، اظهار داشت: باید کاری کنیم پرچم «اردیبهشت مقاومت» همیشه در اهتزاز باشد و برای تحقق آن تلاش کنیم و این روحیه حفظ شود.

وی با عنوان اینکه باید نگاه‌ها طبق بیانات مقام معظم رهبری فرا استانی باشد، گفت: باید کاری کنیم که همه استان‌ها یک روزی را به ‌عنوان روز مقاومت داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن در این حوزه فعال بوده و توانسته فهم را از مردم ما بگیرد، ادامه داد: حضور سردار سلیمانی رجزخوانی خوبی در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمن بود.

وی به حضور و استقبال خوب جوانان در اولین بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» اشاره کرد و از شهر آمل به عنوان شهر مقاومت یاد کرد و گفت: از آنجایی که نتوانستیم حماسه ششم بهمن آمل را به خوبی جریان سازی کنیم و قشر خاکستری را به این فضا وارد کنیم «اردیبهشت مقاومت» را در این شهر برگزار خواهیم کرد.

مشاور فرهنگی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین به مقاومت مردم یمن اشاره کرد و آن را امتداد جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: امروز پرچم مقاومت یمن بالاست و بخش اعظمی از چهره پلید اسلام آمریکایی را به نمایش می‌گذارد و با توجه به حضور چهار شهید مقاومت یمن که در بقعه ناصرالحق تدفین شده‌اند‌ مناسبت خوبی برای اجرای این مراسم در آمل خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری راهپیمایی بزرگ مقاومت همزمان با برگزاری مراسم «اردیبهشت مقاومت» در استان اشاره کرد و افزود: این برنامه در قالب حرکت کاروانی مردم از شهرهای مختلف استان صورت خواهد گرفت و محل آغاز حرکت کاروان شهرهای شرق را بابل و شهرهای غرب را محمودآباد اعلام کرد و متذکر شد: مردم با در دست داشتن پرچم‌های سبز و سرخ و زرد که نماد مقاومت مردم یمن است به سمت آمل حرکت خواهند کرد.

اسماعیلی متذکر شد: همچنین به نام 40 شهید مدافع حرم 40 موکب با هدف معرفی شهدای مدافع حرم در مسیر حرکت کاروان‌ها برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها