برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در زاهدان

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت امروز با حضور مسئولان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 23February 2019

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت امروز (4 اسفندماه) با حضور مسئولان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام جمعه زاهدان در این مراسم اظهار داشت: حضور پررنگ و ده‌ها میلیونی مردم فهیم، بصیر، شریف و مومن ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن موجبات خشم دشمن را فراهم کرده است چرا که با وجود مشکلات اقتصادی که دشمن برای کشور به وجود آورده تصور می‌کرد مردم پشت نظام و ولایت را خالی می‌کنند.

وی گفت: در حادثه محور خاش - زاهدان که منجر به شهادت 27 پاسدار مدافع وطن شد نقش داشتن مثلث شوم آمریکا - رژیم صهیونیستی و عربستان به وضوح قابل مشاهده بود و متاسفانه برخی کشورهای عربی خودفروخته به قصد به زانو درآوردن ایران از عملیات‌های تروریستی حمایت می‌کنند و در این جنایت حضور دارند.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: این اتفاق در روزهای آغازین دهه پنجم انقلاب اسلامی رخ داد که نشانگر بغض و کینه دشمنان است اما خون این افراد که اولین خون های ریخته شده در گام دوم انقلاب بود شجره طیبه انقلاب را آبیاری کرد.

در ادامه این مراسم سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد:  فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدتی که در میان تمامی اقوام ایرانی موج می‌زند رمز پیروزی انقلاب در طول 40 سال گذشته است.

وی گفت: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند با انجام کارهای غیر انسانی و غیر اسلامی هرگز به اهداف خود نمی‌رسند و ما با استعانت از کلام مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر به اهداف والای انقلاب دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار