قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان خبر داد؛

ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان لرستانی

«محمدولی حیدروند» گفت: هزار و 174 فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان ایجاد شد.
کد خبر: ۳۳۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 23February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمدولی حیدروند» قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات کمیته امداد لرستان در سال 97 به مدد جویان تحت پوشش این نهاد، اظهار داشت: هزار و 174 فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان  ایجاد شده است.

وی افزود: این فرصت‌های شغلی ایجادشده در زمینه دام پروری، صنایع‌دستی، خدمات و کشاورزی اعتبار 178 میلیارد ریال تسهیلات است.

حیدروند با بیان اینکه برنامه توانمندسازی زنان کارآفرین با هدف تقویت کارکرد خانواده، افزایش کیفیت زندگی، کمک به اقتصاد خانواده، تقویت و تحکیم بنیان خانواده از طریق حمایت‌های اجتماعی انجام می‌شود، گفت: از مجموع 84 هزار و 918 خانوار تحت حمایت کمیته امداد، 45 هزار و 181 خانوار با سرپرست زن از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل از مزایای پرداخت کمک‌ معیشت، اشتغال و خودکفایی، مسکن، بیمه خدمات درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، خدمات تحصیلی دانش‌آموزی و دانشجویی، آموزش فنی و حرفه‌ای، جهیزیه، اردوهای زیارتی و آموزشی، طرح اکرام و ایتام و سایر خدمات موردی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه  مسئولان کمیته امداد تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که تا جایی که ممکن است مدد جویان این نهاد انقلابی برای خودشان  شغل و مبنع در آمدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های معیشتی، 2 هزار فرصت شغلی با اعتبار 210 میلیون ریال بر اساس امکانات و تخصص خانوارها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار