بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 108

حائری شیرازی: مردم با صبر و قبول قطعنامه از دو آزمون دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صبر و بصیرت مردم در 8 سال دفاع مقدس و پیروی از امام خمینی(ره) آنها را از دو امتحان بزرگ پیروز و سربلند بیرون آورد.
کد خبر: ۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ - 12November 2014

حائری شیرازی: مردم با صبر و قبول قطعنامه از دو آزمون دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، آیت الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، با حضور در غرفه دفاع پرس، اظهار داشت: دفاع مقدس انتهای وفاداری امت به امام(ره) بعد از صد سال غیبت بود، حالا بعد از 1100 سال غیبت، امت عبرت گرفته است و می خواهد اطاعت و استقامت کند و این دو مرحله در بین مردم از سالهای دفاع مقدس تا به امروز صورت گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم در دوران دفاع مقدس از دو آزمون سربلند بیرون آمدند. مرحله اول صبر مردم در طول 8 سال دفاع مقدس بود که در برابر تجاوزات دشمن با نمره عالی قبول شدند.

وی افزود: مرحله دوم بصیرت بود که همانطورکه امام حسن(ع) تصیم گرفت با معاویه صلح کند و یاران او سمعا و طاعتا گفتند، مردم ما هم با قبول قطعنامه توسط امام(ره) امتحان دوم خود را به خوبی پشت سر گذاشتند و در روز غدیر به نفع امام(ره) راهپیمایی کردند. حال اگر همین مردم علیه امام(ره) راهپیمایی میکردند نمره صفر میگرفتند.

انتهای پیام/ س.ن

نظر شما
پربیننده ها