سردار حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

سپاه از بخش‌های غیرنظامی کشور حمایت می‌کند/ هک پهپاد‌ها پاسخی به گستاخی آمریکایی‌ها بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در هر بخشی از کشور که مشکل و وابستگی وجود دارد، آماده حمایت از بخش‌های غیرنظامی هستیم.
کد خبر: ۳۳۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 24February 2019

آماده حمایت از بخش‌های غیرنظامی کشور هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی، در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت‌های علمی و معرفتی در حوزه نظامی اظهار داشت: توانمندی کشور امروز در حوزه مبانی علمی و فناورانه در بخش‌های تسلیحاتی و نظامی نسبت به سایر بخش‌های غیرنظامی بسیار پیشرفته است و در قله قرار دارد.

وی با بیان اینکه نباید به امکان داخلی به عنوان یک توانمندی موقت و گذرا نگاه کنیم، گفت: همان‌گونه که پیش از این نیز اعلام کرده‌ایم در هر بخشی از کشور که مشکل و وابستگی وجود دارد، آماده حمایت از بخش‌های غیرنظامی هستیم.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: همان‌گونه که شاهد بودیم، اخیرا عزیزان ما در بخش‌هایی از ساخت پالایشگاه مشکل داشتند و به ما مراجعه کردند و بخش‌های تحقیقاتی ما فعال شدند و ما تعهد کردیم آن قطعه پیچیده را برای آن‌ها بسازیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه در کشور ما هیچ کار نشدنی وجود ندارد، افزود: امروز جمع زیادی از جوانان پای کار و علاقه‌مند در کشور وجود دارند که قادر به انجام فعالیت در حوزه‌های مختلف هستند.

وی تأکید کرد: ما امروز می‌توانیم در حوزه خودروسازی نیز تصمیم بگیریم و پلت‌فرم ایرانی را برای خودرو طراحی کنیم تا دیگر به کشور‌های اروپایی وابستگی نداشته باشیم.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هنگام ورود به عراق عنوان کردند که این جنگ ۳۰ سال به طول می‌انجامد، تصریح کرد: همان‌طور که دیدیم با مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به محوریت نیروی قدس انجام شد، این جنگ سه ساله شد.

سردار حاجی‌زاده در خصوص نفوذ به سیستم تصویربرداری پهپاد‌های آمریکایی و استفاده از این داده‌ها برای نابودی داعش در عراق گفت: بیان این موضوع به دلیل گستاخی آمریکایی‌هاست که عنوان کردند در حوزه صنایع موشکی ایران، قطعات معیوب به ایران ارسال شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: از این رو ما نیز عنوان می‌کنیم که این کار را کردیم تا به آن‌ها بگوییم نه‌تنها نتوانستید به اهداف خود برسید، بلکه ما به سیستم‌های شما نفوذ پیدا کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها