فرمانده سپاه کربلای مازندران:

رسانه‌های داخلی در زمین دشمن بازی نکنند

فرمانده سپاه کربلای مازندران رسالت سازمان بسیج رسانه ایجاد انسجام در بین اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: کسانی که تاثیرگذار هستند در موضوع رسانه‌ حرفی نزنند که باعث خشنودی دشمن و شیطان بزرگ بشود و در زمین دشمن بازی نکنند.
کد خبر: ۳۳۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ - 24February 2019

رسانه‌های انقلابی در زمین دشمن بازی نکنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایش «رسانه در گذر انقلاب» که امروز در سالن غدیر سپاه برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بسیج رسانه را محلی برای گردآمدن، منسجم شدن و انجام رزم برای پاسداری از انقلاب اسلامی به وسیله ابزار بسیار قوی رسانه دانست.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه‌ای هستیم، ابراز داشت: جنگ رسانه تاثیرگذارتر است برای به ثمر رساندن جنگ اقتصادی که توسط دشمن طرح‌ریزی و پیاده شده و توسط مسئولان موافق داخلی هم آثار خود را گذاشته است.

بابایی با بیان اینکه از سال 76 شاهد شکل‌گیری رسانه‌هایی به نام روزنامه‌های زنجیره ای بودیم، عنوان کرد: با 12 تا از این روزنامه‌ها در کیهان خوب برخورد شد و افشاگری شد که اینها آنچه را که آمریکا و دشمنان ما دوست داشتند به زبان می‌آوردند و یک هجمه‌ای را علیه جریان انقلاب به‌راه انداختند و با پشتیبانی‌های قوی و آموزش‌هایی که دیدند و خبرنگارانی به خارج اعزام شدند قصد و هدف آمریکا را هم در داخل کشور تعقیب می‌کردند که هدف‌شان براندازی نظام بود.

وی با بیان اینکه آن هدف و جریان کماکان ادامه دارد، ابراز داشت: در مقابل جبهه انقلاب متوجه کمبود و نقص این موضوع شد و با گذشت این سالها امروز یک جبهه قوی رسانه‌ای در بین انقلابیون وجود دارد.

بابایی رسالت سازمان بسیج رسانه ایجاد انسجام در بین اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: کسانی که تاثیرگذار هستند در موضوع رسانه حرفی نزنند که باعث خشنودی دشمن و شیطان بزرگ بشود و در زمین دشمن بازی نکنند.

این مسئول با اشاره به وجود دو جبهه حق و باطل، متذکر شد: جبهه باطل یک جبهه بسیار بزرگ و قدرتمند و ثروتمند و هزار رنگ است و برای گام بر داشتن در جبهه ناب حق نیاز به بصیرت و شناخت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها