فرمانده نزاجا:

نیروی زمینی ارتش متحرک شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو با تغییر ساختار جدید، به نیرویی «متحرک هجومی» و «واکنش سریع» تبدیل شده و چابکی، تحرک و کار آمدی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۳۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 24February 2019

نیروی زمینی ارتش متحرک شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در هفتمین نشست سالانه مسوولان دفاتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که در ستاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: امروز صراط مستقیم برای ما پیروی از منویات و اوامر ولی امر مسلمین جهان است، پس بهترین نعمت، نعمت ولایت است.

وی به اهمیت اصول ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) سه ویژگی مهم چابکی، تحرک و کارآمدی تاکید شد، نیروی زمینی ارتش نیز بلافاصله تمامی برنامه های این نیرو را برابر مطالبه فرماندهی معظم کل قوا اجرایی کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرایی شدن طرح های لبیک یا امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در این نیروی، خاطرنشان کرد: ۳۰ طرح که اکثرا در راستای ارتقا معیشت کارکنان است در این نیرو طراحی و در حال اجراست.

سرتیپ حیدری تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با تغییر ساختار جدید، به نیرویی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده و چابکی، تحرک و کار آمدی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها