اجتماع روحانیون ایثارگر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) یزد برگزار شد

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد گفت: اولین اجتماع هم اندیشی روحانیون، طلاب ایثارگر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ - 25February 2019

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی» مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به منظور تدوین و تبیین حضور حماسی روحانیون و طلاب ایثارگر در انقلاب و دفاع مقدس، بررسی نقش طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) صورت گرفت.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه امام خمینی (ره) از فعال‌ترین مدارس علمیه یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده که میزان قابل توجهی ایثارگر داشته و در بسیاری از حجره‌های این مدرسه تاریخی شهدای روحانی یا طلبه زندگی می‌کرده‌اند.

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد با اشاره به اجتماع رزمندگان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) افزود: اولین جلسه هم‌اندیشی رزمندگان این مدرسه علمیه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، چهارشنبه 24 بهمن برپا شد که در خلال این مراسم، دیدار، بحث و نقل خاطرات برگ‌هایی در این حماسه بزرگ مرور شد.

خسروی تاکید کرد: این اجتماع با قرائت قرآن، سخنرانی حجت‌الاسلام انوری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، ارائه گزارش سازمان روحانیون و بیان نقطه نظرات حجت‌الاسلام سالاری رزمنده و نویسنده دفاع مقدس همراه بود.

این مسئول در پایان هدف از برگزاری این مراسم ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین دیدار رزمندگان دانست و اضافه کرد: این اجتماع به صورت دو ماه یکبار برگزار خواهد شد و در آن خاطرات رزمندگان و شهدای طلبه روایت می شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار