سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نگاه غرب‌گرایانه برخی مسوولان سبب بحران در اقتصاد کشور شد

سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه کشورمان در عرصه اقتصادی وضعیت مساعدی ندارد، گفت: اگر مسوولان اقدام در جهت تعامل با کشورهای همسایه را جایگزین اصرار بر ایجاد رابطه با غربی‌ها کرده بودند، امروز وضعیت کشور مطلوب‌تر بود.
کد خبر: ۳۳۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 25February 2019

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور اظهار داشت: علت اصلی ظهور و تشدید مشکلات کشور به خصوص دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم ناشی از تلاش برخی مسوولان برای برقراری رابطه با غرب و عدم کوشش برای همکاری و تعامل با کشورهای همسایه است.

وی  عنوان کرد: در حقیقت انعقاد توافقی همچون برجام و فرصت سوزی برای به ثمر رساندن اهداف و سیاست‌های آن از ابتدا کاری اشتباه بود؛ چراکه تجربه نشان داده بود که هیچ عهد و پیمانی با غرب دوام نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته‌ای بسیار جالب و البته قابل تامل اینجاست که هنوز هم برخی مسوولان از عاقبت و سرانجام پوچ برجام عبرت نگرفته‌اند و امروز هم اصرار به پذیرفتن کنوانسیون و معاهداتی می‌کنند که طراحان اصلی آنها آمریکایی‌ها هستند.

نقوی حسینی گفت: در واقع اگر برخی مسوولان نگاه غرب‌گرایانه خود را به سمت کشورهای همسایه و تلاش برای تعامل با آنها معطوف می کردند، قطعا وضعیت ملتهب اقتصادی کشور می‌توانست از بن بست رکود، گرانی، تورم و هزاران دغدغه دیگر خارج شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها