نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده (۲)

بسیجی شهید «سید مصطفی احمدزاده» در جواب نامه خواهر و خانواده‌اش شرح حالی از وضعیت خویش در سوریه را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۳۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 26February 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید مصطفی احمدزاده» سوم فروردین ۱۳۴۱ در تهران دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و سرانجام ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده (۲)

تصاویر نامه بسیجی شهید «سید مصطفی احمدزاده»

نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده (۲)

نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده (۲)

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی
أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ. (فقط با یاد خدا اطمینان قلب حاصل می‌شود).
به نام الله هستی بخش روح الله و به یاد مهدی (عج) ره گشای اسلام و با سلام و درود بر نایب بر حقش امام خمینی و تمام شهیدان از صدر اسلام تا کربلای حسینی و از کربلای حسینی تا کربلای خمینی تا شهدای صادقیه از محمد تا امیر و از امیر تا بهداد و از بهداد تا داود و از داود تا؟

حضور محترم خواهر عزیزم سلام عرض می‌کنم امیدوارم که حالتان خوب بوده و کسالتی نداشته باشید. اگر از حال اینجانب نور دیدگان فامیل خواسته باشد بخمد الله خوب و سلامت و شاداب و ترگل و برگل هستم و هیچ کسالتی ندارم.

خواهر عزیز نامه پر مهرت دیشب ساعت ۸ به دستم رسید و سریع بعد از ۲۴ ساعت به فکر جواب دادن افتادم و امیدوارم از اینکه برای شما خیلی زود نامه می‌نویسم مرا به بزرگی خودتان ببخشید.

البته می‌دانم که نامه‌های گذشته من به دست شما نرسیده که اینقدر از دست من ناراحت شده‌اید باور بفرمایید که چندین بار نامه نوشتم، ولی مثل اینکه نامه در هواپیما با آفتاب مواجه شده و تمام کلمات بنده از داخل پاکت محو شده است و گویا چند بار این طور که خبر دارم پاکت خالی به دست خانواده عزیز رسیده.

خوب حال از شوخی گذشته و به جدی نرسیده امیدوارم که از دست بنده ناراحت نباشید می‌دانم نامه‌ای را که می‌نویسم به همه نشان می‌دهی و می‌گویی دلتون بسوزه و بعضی‌ها ناراحت می‌شوند. می‌دونی که ...MON و PAR و غیره..

گفته بودی از دعای کمیل در زینبیه و بقیه کار‌ها بنویسم البته باشد طلبتون، زیرا حالش رو ندارم، زیرا خیلی توضیح دادم ان‌شاءالله هر موقع به تهران آمدم ان‌شاءالله یک یا دو یا سه یا چهار یا پنج یا.. کل جریان را برای شما و کلیه فامیل توضیح می‌دهم.

به امید پیروزی حق بر باطل

و به امید برقراری حکومت مهدی (عج)

احمد زاده

۱۳۶۱/۱۱/۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها