یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر با محوریت سرداران شهید «حمید و مهدی باکری» در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 25February 2019

یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در اردبیل برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر با محوریت سرداران شهید «حمید و مهدی باکری» و گرامیداشت شهدای شمال غرب و شهدای مدافعان حرم استان اردبیل در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

سردار «جلیل بابازاده» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این یادواره با اشاره به ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان اردبیل در دوران دفاع مقدس به همراه سایر رزمندگان ایران اسلامی با دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکپارچگی خود را نشان دادند.

وی به ۱۳۶ شهید استان اردبیل در عملیات بدر اشاره کرد و افزود: فرماندهان و رزمندگان اردبیل در دوران دفاع مقدس ثابت کردند با تمام توان از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز در میدان جنگ اقتصادی نیز با تمام توان و با ایجاد آرامش روانی در جامعه دشمن را شکست خواهیم داد.

این مسئول تصریح کرد: با تمسک به خون پاک شهدا، وحدت و همدلی، با اتحاد و اطاعت از ولایت فقیه  باید در برابر جنگ روانی دشمن ایستادگی کنیم.

بابازاده یادواره شهدا را عامل زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه دانست و بیان داشت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس با تمام توان و اتحاد ایستاده بودیم امروز نیز در برابر توطئه‌های فرهنگی و در میدان جنگ اقتصادی باید با اتحاد ایستادگی کنیم تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار