لاریجانی در صحن علنی:

حقوق مدیران مجلس بر روی سامانه حقوق و دستمزد شفاف شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق مدیران مجلس نیز مانند حقوق نمایندگان روی سامانه حقوق و دستمزد درج شده است.
کد خبر: ۳۳۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 25February 2019

حقوق مدیران مجلس بر روی سامانه حقوق و دستمزد شفاف شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در تذکری خطاب به «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده چندین ماه است که تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرده‌ام، اما این تحقیق و تفحص در هیات رئیسه، گیر کرده و علت آن مشخص نیست.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کنیم.

در ادامه، حاجی‌دلیگانی در تذکر دیگری گفت: تحقیق و تفحص از ساختار مجلس نیز ارائه شد، اما پس از مدتی متوقف شده است.

وی ادامه داد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده است و هنوز برخی مدیران بازنشسته در مجلس حضور دارند.

هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس نداریم

در ادامه، لاریجانی در پاسخ به وی گفت: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند؛ اگر می‌توانید یک نمونه به ما معرفی کنید، بعد پشت تریبون در این خصوص صحبت کنید.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: قانون شفاف‌سازی حقوق مدیران در خصوص نمایندگان اجرایی شده است؛ اما هنوز درباره مدیران مجلس اجرایی نشده است.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: بنده در هیات رئیسه مجلس اعلام کردم شفاف‌سازی حقوق در مورد نمایندگان و مدیران مجلس اجرایی شود و برای هر دو اجرایی شده است و میزان حقوق مدیران مجلس و نمایندگان هم‌اکنون بر روی سایت است.

وی گفت: دولت ادعای بلاوجهی کرد مبنی بر اینکه میزان حقوق مدیران روی سامانه نیست؛ ما این موضوع را بررسی کردیم و الان میزان حقوق مدیران بر روی سامانه شفاف است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار