امیر حیدری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

پایش مناطق مرزی با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و رایانه‌ای

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به استقرار نیروهای نزاجا از چهار ماه گذشته در مرزهای شرقی کشور، از پایش مناطق مرزی با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و رایانه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 25February 2019

پایش مناطق مرزی با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و رایانه‌ایبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم افتتاح سالن تیراندازی مرکز آموزش جواد الائمه (ع) نزاجا، در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مرز‌های کشور اظهار داشت: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران امروز به واسطه حضور نیرو‌های مسلح بحمدالله در کنترل و امنیت کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه حضور ما در مرز‌های کشور به معنای این نیست که خدای‌ناکرده خطری این مرز‌ها را تهدید می‌کند، افزود: حضور یگان‌های ما در مرز‌ها برای آمادگی، مطابقت با شرایط مختلف آب و هوایی و ارتقای توان رزمی است.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه مرز‌های ما همواره در کنترل مکانیزه و سامانه‌های پیشرفته رایانه‌ای قرار دارد، تصریح کرد: ما امروز به واسطه سامانه‌های رایانه‌ای، مرز‌ها را کنترل می‌کنیم و به سهولت از طریق پست فرماندهی در تهران در جریان آخرین وضعیت مرز‌های کشور قرار می‌گیریم.

امیر حیدری گفت: امروز توانسته‌ایم با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های مطلوب الکترونیکی در ارتش، سامانه‌های جدیدی را در خدمت تأمین امنیت مرز‌ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از چهار ماه گذشته در مرز‌های شرقی کشور مستقر شده است، گفت: در مرز‌های شرقی نیز همچون مرز‌های غربی کشور از سامانه‌های الکترونیکی و رایانه‌ای و دوربین‌های پیشرفته برای پایش در شب و روز استفاده می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: امروز از سامانه‌های پهپادی، کوادکوپتر‌ها و بالون و جایروپلن برای رصد مرز‌ها و مناطقی که می‌خواهیم با دقت بیشتری پایش شود، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار