بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 122

ساخت مستند "تاریخ مصور جبهه در کوچه پس کوچه‌های تهران" توسط آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: "تاریخ مصور جبهه در کوچه پس کوچه‌های تهران" عنوان مستندی است که توسط کارگروه‌های این سازمان تولید و در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ - 12November 2014

ساخت مستند

سعید شریف زاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به خبرنگار ما گفت: سازمان آتش نشانی افتخار دارد که 39 شهید تقدیم نظام انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: از این 39 شهید 22 شهید حوادث و 17 شهید دوران دفاع مقدس هستند که شهدای دوران دفاع مقدس از مزیتهای بنیاد شهید بهرهمند میشوند اما شهدای تنها تحت پوشش امور ایثارگران شهرداری هستند البته ما پیگیر این موضوع هستیم که تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند.

شریف زاده تصریح کرد: روحیهی فداکاری در بین کارکنان آتش نشانی همیشگی است. هنگامی که همه از حریق فراری هستند، آتش نشانان ما خود را به حریق میزنند تا جان همتای خود را نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: شرایط کنونی در خصوص انتقال فرهنگ دفاع مقدس قابل قبول نیست به خصوص هنگامی که در شهرهایی مانند تهران در دوران دفاع مقدس بمباران میشد و کارکنان آتش نشانی گسترده ترین حضور را در آن شرایط داشتند هیچ اطلاع رسانی در این باره صورت نگرفته است.

شریف زاده افزود: "تاریخ مصور جبهه در کوچه پس کوچههای تهران" عنوان مستندی است که توسط کارگروههای این سازمان با مصاحبه با حاضرین در جبهه و سندهای موجود تولید میشود و در آیندهای نزدیک رونمایی میشود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: روحیه جهادی، ایثار و ازخود گذشتگی که فرهنگ برگرفته از دوران دفاع مقدس است در تک تک کارکنان آتش نشانی دیده می شود. سازمان اتش نشانی بیش از 100 ایثارگر و جانباز دارد که در عملیاتهای مختلف شرکت داشتهاند.

انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار