بازخوانی سخنان امام (ره) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی قم:

گمان پیروزی‏‎ ‎‏نبرید که سستی می‌آورد/ ریشه‌های گندیده باید از زیر زمین بیرون‏‎ ‎‏بیایند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند: توجه داشته باشید ‏‏که ما هنوز پیروزِ حقیقی نشده‌ایم و گمان پیروزی‏‎ ‎‏نبرید که سستی می‌آورد.
کد خبر: ۳۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ - 22March 2019

‏‏پاسدارانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، دوم فروردین‌ ماه سال ۱۳۵۸ در جمع تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه امید است شما پاسداران انقلاب و سربازان امام زمان (عج) باشید و برای‏‎ ‎‏اسلام و اعتلای قرآن زحمت بکشید، فرمودند: تاکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که هنوز پیروزی‏‎ ‎‏کامل محقق نشده است و امیدوارم که این پیروزی را با همت شما به آخر برسانیم و از شما برای‏‎ ‎‏اسلام و قدرت اسلام و قرآن همراهی می‌خواهم.‏

در کمین بودن دشمنان اسلام و کشور

‏‏ایشان با بیان اینکه توجه داشته باشید ‏‏ [‏‏که‏‏]‏‏ ما هنوز پیروزِ حقیقی نشده‌ایم و گمان پیروزی‏‎ ‎‏نبرید که سستی می‌آورد، افزودند: وقتی گمان کردید که پیروز شدید، رها می‌کنید و هر کدام به کار‏‎ ‎‏خود مشغول می‌شوید. پیروزی باز حاصل نیست و دشمنان اسلام و کشور در کمینند و‏‎ ‎‏اختلاف ایجاد می‌کنند و توطئه دارند.

امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ساواکی‌ها‏‎ ‎‏توطئه کرده بودند و می‌خواستند در ایام عید فساد ایجاد کنند، تصریح کردند: شما خودتان را پیروز مطلق‏‎ ‎‏ندانید؛ پیروزی وقتی حاصل می‌شود که این ریشه‌های گندیده هم از زیر زمین بیرون‏‎ ‎‏بیاید و این توطئه‌ها خنثی شوند و آن با همت شما جوان‌ها، جوان‌هایی که تاکنون برای‏‎ ‎‏اسلام و قرآن شریف زحمت کشیده‌اید و پیش خدای تبارک و تعالی روسفید هستید، ‏‎‏میسر است.

رأی به «جمهوری اسلامی»

‏‏بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با تأکید بر ضرورت رأی و قدرت واحد همه مردم، تأکید کردند: اگر‏ همه با هم باشید، این‌ بار را به آخر خواهید رسانید؛ و اگر خدای نخواسته اختلافی بین‏‎ ‎‏قشر‌ها پیدا شود، من ترس این را دارم که باز مسائل قبل اعاده شود.

ایشان خاطرنشان کردند: باید این رمز پیروزی‏‎ که وحدت کلمه و اتکا به قرآن مجید است را حفظ کنیم و همه با هم به پیش برویم و‏‎ ‎‏حکومت جمهوری اسلامی را در ایران مستقر کنیم و همه رأی به جمهوری اسلامی‏‎ ‎‏بدهیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار