رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

شعر دفاع مقدس یک ثروت فرهنگی است

امیر سرتیپ ستاد «حمیدرضا گرامی» شعر را ثروتی برای کشور دانست و گفت: باید این ثروت را همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ایجاد و آن را افزایش داد و برای نیازهای کشور بیشتر استفاده کرد.
کد خبر: ۳۳۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 26February 2019

شعر دفاع مقدس یک ثروت فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس عصر امروز (سه‌شنبه 7 اسفند) در مراسم اختتامیه بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و دومین جشنواره شعر ترنم حماسه که در مجتمع طلائیه نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: کنگره شعر با همه فراز و نشیب‌ها به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر بنده شاعر بودم یقینا در مدح خاطره‌سازان قصیده می‌ساختم، گفت: شعر برای کشور ثروت است و باید این ثروت را ایجاد کرد و افزایش داد و برای نیازهای کشور بهتر و بیشتر استفاده کرد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: این جامعه انقلابی است که سبب شده شاعران به‌روز باشند و برای مسائل اجتماعی و فرهنگی شعر بسرایند.

وی خاطرنشان کرد: علت ادغام و برپایی کنگره ملی شعر دفاع مقدس با جشنواره ترنم حماسی این بوده که بخشی از شعر، ترانه و سرود است، آغاز این کار مدت یک سال به طول انجامیده که امروز نیز نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.

امیر سرتیپ دوم گرامی عنوان کرد: حوزه شعر دفاع مقدس برای خود حرف دارد و حرفای آن بسیار شنیدنی است، افرادی که در این بخش برگزیده نشدند باید بدانند که برنده هستند؛ چراکه ادامه‌دهنده این کار در این زمینه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها