امام جمعه موقت پلدختر:

تکریم خانواده شهدا یک فریضه است

حجت الاسلام کاظم تیموری گفت: تکریم شهدا و خانواده آنان را یک فریضه بوده و ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۳۳۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ - 26February 2019

تکریم خانواده شهدا یک فریضه استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «کاظم تیموری» امام جمعه موقت پلدختر امروز سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید «عزیز کریم خطاوی» از شهدای شهرستان پلدختر اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس با تأسی از مکتب ایثار و شهادت و قیام عاشورا به ندای امام راحل لبیک گفتند و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل تا پای جان از ارزش‌های دین مبین اسلام و وطن خود جانانه دفاع کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون از خود گذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس است و هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

امام جمعه موقت پلدختر خانواده شهدا را ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی و چشم و چراغ ملت دانست و گفت: خانواده شهدا فرزندان خود را برای دفاع از مکتب قرآن به جبهه‌ها فرستادند و امروز ما به پاس صبر و استقامت آنان وظیفه تکریم داریم.

وی تکریم شهدا و خانواده آنان را یک فریضه دانست و افزود: هدف از این دیدارها تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدا و تکریم و ارج نهادن به خانواده معظم آنها است.

شهید «عزیز کریم خطاوی» از شهدای دوران دفاع مقدس است که توسط استخبارات رژیم بعث عراق در سال 1362 در شهر بغداد به شهادت رسید و خانواده این شهید گرانقدر به دلیل شیعه بودن به ایران تبعید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار