اعلام آمادگی پلیس بین‌الملل ناجا برای همکاری با پلیس اینترپل عراق

­رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از آمادگی این پلیس برای همکاری با پلیس اینترپل کشور عراق به ویژه در حوزه هماهنگی در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین و مبارزه با جرایم سازمان یافته و تروریستی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ - 26February 2019

اعلام آمادگی پلیس بین الملل ناجا برای همکاری با پلیس اینترپل عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «هادی شیرزاد»؛ رئیس پلیس بین الملل ناجا و سرلشکر «صادق عبدالرحمن» رئیس اینترپل کشور عراق روز گذشته با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

سردار «هادی شیرزاد» در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم، به سرلشکر «صادق عبدالرحمن» و هیئت همراه از ایجاد فرصت برای معرفی ظرفیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی و امیدواری کرد طرف‌های مذاکره از فرصت پیش آمده، برای همکاری بیشتر دو کشور در زمینه‌های مختلف پلیسی استفاده کنند.

وی در ادامه ضمن دعوت از رئیس اینترپل کشور عراق برای بازدید از برخی واحد‌های تخصصی ناجا، بر همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد و گفت: سرعت بخشی در استرداد و تعقیب مجرمان مستلزم گسترش روابط پلیسی، تبادل تجربیات و تقویت روابط دوستانه است و پیشنهاد می‌شود کمیته دو جانبه‌ای در این خصوص تشکیل تا امور مربوطه تسریع شود.

رئیس پلیس بین الملل ناجا بیان داشت: پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با پلیس آن کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه هماهنگی در همایش بزرگ پیاده روی اربعین، مبارزه با جرایم سازمان یافته و جرایم تروریستی است و متقابلا پلیس کشور عراق نیز در همین زمینه با اینترپل تهران همکاری کند.

سپس رئیس پلیس اینترپل عراق ضمن عرض تسلیت حادثه اخیر تروریستی در استان سیستان و بلوچستان، از اتفاقات مشابه در منطقه ابراز تاسف کرد.

سرلشکر «صادق عبدالرحمن» ضمن تقدیر از میزبانی پلیس اینترپل تهران در سفر چند روزه هیئت عراقی و تشکر از زحمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) بیان داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران سابقه و تجربه بسیار خوبی در مبارزه با جرایم سازمان یافته، مبارزه با مواد مخدر و آموزش دارد که مایلیم از این تجربیات بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها