در اجتماع بزرگ «ریحانه‌های انقلاب فرهنگ‌سازان فاطمی»؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفت

اجتماع بزرگ «ریحانه‌های انقلاب فرهنگ‌سازان فاطمی» در حرم رضوی برگزار و از «مریم مجتهدزاده» تقدیر شد.
کد خبر: ۳۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ - 26February 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز خجسته میلاد یاس نبی (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع بزرگ «ریحانه‌های انقلاب فرهنگ سازان فاطمی» در حرم رضوی برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ که با حضور جمع کثیری از بانوان زائر و مجاور و خادمان و کارمندان زن آستان مقدس حضرت رضا (ع) در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، بانوان با در دست داشتن پرچم‌های سبز که مزین به نام مقدس حضرت زهرا (س) بود، در این مراسم شرکت کردند و با این حضور پرشور میلاد این بانوی بزرگوار را به ولی نعمت‌شان حضرت رضا (ع) تبریک گفتند.

همچنین این مراسم با مداحی و مدیحه سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) حاج جعفر ملائکه و امیر عارف و اهدای جوایز معنوی از جمله تعداد 20 مجوز شرکت در غبارروبی مضجع شریف حضرت رضا (ع) و اعطای کمک هزینه سفر زیارتی به قم و حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) همراه بود.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی پیرامون شخصیت والای حضرت زهرا (س) و ضرورت الگو گرفتن از سبک زندگی این بانوی بزرگوار از دیگر برنامه‌های این اجتماع باشکوه بود.

در این مراسم همچنین از چند تن از بانوان نمونه و تاثیرگذار کشور از جمله مریم مجتهد زاده، فروغ الزمان تجلی، بتول خورشاهی، سمیرا شاهوردی، حقیرالسادات نهبندانی و خانم قاسمی از بانوان فعال در عرصه‌های علمی، مبارزاتی و... با هدایایی متبرک و ارزنده تقدیر شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار