فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع):

شأن سپاه خدمت‌رسانی به مردم است

فرمانده سپاه استان قم گفت: سپاه پروژه‌هایی را در زمینه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان اجرا کرده و شأنی جز خدمت رسانی برای خود قائل نیست.
کد خبر: ۳۳۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 27February 2019

شان سپاه خدمت رسانی به مردم است/ قم محل امید رهبری استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» در مراسم افتتاح ۹۸ پروژه عمرانی و اهدای ۸۴ سری جهیزیه کامل به نوعروسان قمی در سالن شهید اخلاقی در سپاه استان قم اظهار داشت: سپاه هیچ وظیفه‌ای برای قم جز خدمت به مردم در ابعاد مختلف نمی‌شناسد، به خصوص در زمان کنونی که مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: براساس بیانات مقام معظم رهبری، شهر قم خاستگاه و مادر انقلاب اسلامی است و قرارگاه پیشرفت و آبادانی باید توجه بیشتری به این شهر داشته باشد، در شهر قم با مساله حاشیه‌نشینی مواجه هستیم و در پیرامون این شهر روستا‌های دارای افراد نیازمند داریم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: به اندازه‌ای که مقام معظم رهبری به شهر قم توجه دارد، باید مدیران کشور به این شهر توجه کنند، شهر قم به دلیل حضور حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید، محل امید مقام معظم رهبری است.

شاهچراغی با اشاره به بازدید خود از مناطق محروم قم خاطرنشان کرد: در طول ماه‌های اخیر از مناطق محروم این شهر به صورت علنی و پنهانی بازدید داشتم، سپاه پروژه‌هایی را در زمینه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان اجرا کرده و شأنی جز خدمت رسانی برای خود قائل نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها