عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سفر بشار اسد به ایران نشانه پیروزی قطعی محور مقاومت است/ قدرتی فراتر از جبهه مقاومت در منطقه نیست

مسعود گودرزی وحدت میان امت اسلامی را مهم‌ترین عامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های غربی‌ها دانست و گفت: هیچ قدرتی فراتر از جبهه مقاومت در منطقه نیست و این امر با وحدت هرچه بیشتر امت اسلامی افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۳۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵ - 27February 2019

مسعود گودرزی نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به سفر اخیر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به کشورمان اظهار داشت: سفر رئیس جمهور سوریه به کشورمان و دیدار با مقام معظم رهبری علاوه بر به تصویر کشاندن اتحاد و انسجام و روابط عمیق میان 2 کشور، حاوی پیام مهم دیگری برای حامیان تروریسم مبنی بر عزم و اراده جدی یران و سوریه برای مبارزه با مخلان امنیت منطقه است.

وی با توجه به این نکته که ایران از اولین لحظات بروز بحران در سوریه، با تمام قوا و با دعوت رسمی دولتمردان این کشور با تروریسم مبارزه کرد، افزود: عده‌ای گمان می‌کردند که اولین سفر رئیس جمهور سوریه بعد از فروکش کردن بحران‌ها، مسکو و حضور در کاخ کرملین خواهد بود؛ اما تلاش‌های بی‌وقفه مجاهدین ایرانی در نبرد با جریان تکفیری داعش باعث شد که بشار اسد، سفر به ایران را به منظور تشکر و قدردانی از مجاهدت‌های ملت و دولت ما در اولویت‌های خود قرار دهد.

گودرزی مبارزه با دشمنان امت اسلامی و قرآن را از برجسته‌ترین مبانی دین اسلام برشمرد و با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در طول جنگ تحمیلی و در آن برهه از زمان که ما از نظر تجهیزات نظامی نسبت به وضعیت کنونی ضعیف بودیم، سوریه فارغ از هرگونه تهدید و فشار‌های مختلف بلوک شرق و غرب حامی جمهوری اسلامی بود؛ لذا مبارزه با تروریست‌هایی که قصد تجزیه خاک این کشور را داشتند، علاوه بر اطاعت و پیروی از قواعد اسلام، رسالت خطیر جمهوری اسلامی بود.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: هرچه روابط میان امت اسلامی عمیق و گسترده‌تر باشد، قطعا قدرت و توان نظام سلطه رو به انزوا خواهد رفت؛ لذا یکی از برنامه‌های مهم غربی‌ها فاصله انداختن میان مسلمانان است که سفر رئیس جمهور سوریه به ایران پاسخ دندان شکنی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هیچ قدرتی فراتر از توان و اقتدار جبهه مقاومت نیست، یادآور شد: تاریخ به خوبی ثابت کرده که هر زمان امت اسلامی تفرقه را کنار گذاشته و وحدت و انسجام را سرلوحه تمام کارهایشان قرار داده‌اند، توانسته‌اند بر دشمنان چیره شوند. مصداق بارز این امر را ما در چند سال اخیر در عراق و سوریه به خوبی مشاهده کردیم.

گودرزی گفت: اجلاسیه‌ها، رفت و آمد‌های مقامات اسلامی به کشور‌های یکدیگر به منظور خنثی سازی توطئه‌های نظام سلطه، علاوه بر مبدل شدن به کابوس غربی‌ها نقش تاثیرگذاری در تضعیف روحیه و قدرت نظامی آن‌ها دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبارزه با تروریسم جزو برجسته‌ترین برنامه‌های جمهوری اسلامی است و به انجام این امر مهم افتخار می‌کنیم، گفت: امروز کشور‌های اسلامی برای مقابله با هرگونه ظلم و جنایت از انقلاب اسلامی ما الگو می‌گیرند به گونه‌ای که هرکدام تکثیری از جمهوری اسلامی شده‌اند و همین امر باعث شده تا آمریکایی‌ها به شدت نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ما کینه ورزی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار