امیر «نیکبخش» خبر داد؛

چاپ ۱۲ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان تهران

مدیر آموزش و اسناد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران گفت: «این اداره کل در سال ۹۷ موفق به چاپ ۱۲ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس شده است».
کد خبر: ۳۳۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ - 27February 2019

چاپ 12 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان تهرانامیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس نیکبخش» مدیر آموزش و اسناد  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تهران اظهار داشت: در سال 1397 این اداره کل موظف بود که 2 عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی به چاپ برساند که با پیگیری های صورت گرفته این اداره کل موفق به چاپ 12 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس شد که این یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.

امیر نیکبخش با اشاره به افراد مصاحبه شونده در تدوین این کتاب‌ها، گفت: تلاش ما بر این بود که با انتخاب رزمندگان از اقشار مختلف همچون سپاه، ارتش، جهادگر، معلم و ... نقش هریک از اقشار ایثارگر دفاع مقدس را در قالب این کتاب ها تبیین کنیم.

وی افزود: کتاب های «بلندای آسمان جایگاه من است»، «حاج قاسم خلبان»، «حافظ اسرار»،« خانقاه بازی دراز»، «خطر و خاطره»، «روایت شیخ»، «روی عرشه»، «قهرمان نجات»، «لشکر من»، «مردی برای تمام فصول»، «ناظر آسمان»، و «نماد اقتدار» 12 عنوان کتابی هستند که در همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس که قرار است روز یکشنبه 12 اسفند ماه برگزار شود؛ رونمایی می شوند.

امیر نیک بخش در پایان افزود: کار تدوین 10 عنوان کتاب دیگر تاریخ شفاهی دفاع مقدس آغاز شده  که در سال 1398 چاپ خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار