سردار اشتری خبر داد؛

آغاز به کار قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از آغاز به کار قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا از امروز خبر داد و گفت: قرارگاه ترافیکی از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین فعال خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 27February 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس،‌ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل ناجا در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امروز سامانه‌های پایش تصویری مرکز فرماندهی و کنترل ناجا راه‌اندازی شد و از چهار سامانه به ۲۰ سامانه ارتقا یافت.

فرمانده نیروی انتظامی‌گفت: تمام ماموریت‌های مربوط به پلیس‌های تخصصی یکجا در این مرکز تجمیع شده و پایش به صورت تصویری و نوشتاری سراسر کشور را رصد خواهد کرد.

وی به همت معاونت عملیات و پاوا ناجا برای ارتقا این مرکز اشاره و تصریح کرد: در حوزه ترافیک، پیگیری و پی جویی جرایم و موارد دیگر انشالله بتوانیم با این سامانه تسهیل خدمات به شهروندان را داشته و امنیت، آرامش و آسایش آن‌ها را بیش از بیش تامین کنیم.

سردار اشتری اعلام کرد: امروز قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا کار خود را شروع می‌کند و آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.

وی گفت: قرارگاه ترافیکی از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فرورردین فعالیت خواهد بود؛ البته حضور ماموران پلیس تا پایان تعطیلات و بازگشت مسافران نوروزی خواهد بود

فرمانده نیروی انتظامی ارتقاء پلیس سامانه‌ها و تجهیزات و فناوری‌های روز را در جهت سرعت بخشی و دقت بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر دانست و گفت: پنج تا هشت دستگاه زیرمجموعه قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا خواهند بود.

سردار اشتری در پاسخ به پرسش فارس در خصوص اینکه در طرح نوروزی چه تعداد نیروی پلیس به کار گیری شده‌اند گفت: اکثر همکاران ما مشغول به خدمت خواهند بود، اما بیش از ۱۵۰ هزار نفر به صورت تمام وقت به هموطنان و مسافران نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد.

وی در خصوص سامانه‌های افتتاح شده گفت: بیش از ۹۵ درصد سامانه‌های فوق به دست متخصصان داخلی طراحی و تجهیز شده به جز برخی تجهیزات خاص که مورد نظر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی از هموطنان خواست در سفر‌های نوروزی حتما به تذکرات پلیس توجه کرده و قوانین را رعایت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار