مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

فعالیت زنان در همه‌ی زمینه‌ها بواسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی

«مریم سپهوند» گفت: زنان ما بواسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه‌ی زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پیشقدم بوده و نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۳۳۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ - 19March 2019

«مریم سپهوند» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: همایش اسوه های صبر و مقاومت با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان و موسسه خیره آبشار عاطفه ها و هیئت رزمندگان اسلام در سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه برگزار شد، که در این همایش از خانواده معظم شهدا، همسران و مادران شهدا تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه زوج های جوان باید یک زندگی فاطمی با الگوی تربیت فرزندان فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، تصریح کرد: در این همایش از ۲۰ نوعروسی که زندگی مشترک را با ولادت حضرت زهرا (س) آغاز کردند تجلیل شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از خانواده  معظم شهدا و خانواده های ایثارگران داریم، افزود: شهدا همیشه زینت بخش همه ی محافل بوده اند و تاثیر زیادی بر نسل جوان دارند.

مریم سپهوند با اشاره به الگوی زندگی فاطمی و سبک ایرانی اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این همایش ارائه یک الگوی اسلامی ایرانی به سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به مشکلات و سختی هایی که در مسیر انقلاب وجود داشت، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی در مسیر اهل بیت (ع) بود که بعد از گذشت چهل سال به ثمر نشست و زمینه تمدن انقلاب های اسلامی در سراسر دنیا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با بیان اینکه در این ۴۰ سال زنان ما هم دوش با مردان در همه عرصه های اجتماعی سیاسی فرهنگی با یک بلوغ فکری، سیاسی، معنوی و فرهنگی توانستند جایگاه واقعی که اسلام برای زن تعریف کرده بود را تثبیت کنند، اظهار داشت: زنان ما بواسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ی زمینه ها پیشقدم و نقش آفرین هستند.

سپهوند به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای این موضوع که «زنان در طول تاریخ و صدر اسلام همواره نقش داشته‌اند» اشاره و اظهار داشت: زنان در جامعه همواره نقش مهم و موثری داشته‌اند و هیچ‌وقت منفعل و بی‌تاثیر نبوده‌اند و حتی در بحث انقلاب اسلامی نیز به بهترین نحو نقش خود را ایفا کردند.

وی به برنامه های بسیج سپاه زنان در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: عصاره ی۴۰ سال انقلاب اسلامی در وجود بانوان ما باید نشان دهنده زن تراز انقلاب اسلامی باشد، زنانی فرهیخته که در جوامع مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان زنان تراز انقلاب اسلامی برای ایران اسلامی و تمام دنیا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار