دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر:

اقتصاد مبتنی بر سیره علوی قناعت، عزت و سربلندی می آورد

آیت الله «کاظم صدیقی» گفت: اقتصاد مبتنی بر سیره علوی قناعت، عزت و سربلندی می آورد و در تولید و مصرف برتر از امام علی(ع) وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 27February 2019

اقتصاد مبتنی بر سیره علوی قناعت، عزت و سربلندی می آوردبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت الله «کاظم صدیقی» صبح امروز چهارشنبه در دهمین همایش بین المللی سیره علوی که در خرم آباد بر گزار شد، اظهار داشت: جریان علوی جامعه را به چشمه نامیرای حق و حقیقت وارد می کند.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع)  قانون و سبک زندگی، صراط حق، چشمه عشق به خدا و همه خوبی ها است، گفت: جریان علوی جامعه را به چشمه نامیرای حق و حقیقت وارد می کند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر اینکه امام علی(ع) قرآن ناطق است،  افزود: این محفل نورانی است و برای دهمین سال دانشگاه ها و آموزش و پرورش زیر پرچم امامت و ولایت در خدمت امام علی(ع) هستند و این امر گره گشای مشکلات جامعه خواهد بود.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه ما اقتصاد را از دیدگاه قرآن از پایه های زندگی بشر می دانیم،عنوان کرد: باید زمینه شکوفایی عقلا را فراهم کنیم تا ثروت در اختیار نااهل قرار نگیرد.

وی خاطر نشان کرد: دنیای سکولار دنیای شیطنت است و می گوید که دین از سیاست جدا است، اما آیات قرآن به ما می گوید که باید خوبان متمکن شوند تا جاهلان نتوانند ورود پیدا کنند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اقتصاد لیبرالی  را بدون هدف ، اما اقتصاد در اسلام هدف دار دانست و عنوان کرد: انقلاب، اقتصاد، فرهنگ و تمامی جنبه های زندگی ما برای این بوده که به هم بپیوندند و اقیانوس اقتدار جلوه کند و جامعه را به کمال مطلق برساند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه زکات دادن سازنده است، یادآورشد:  ثروتی که در آن زکات نیست، تولیدی که در آن دستگیری از نیازمندان نیست برکت ندارد و  مکاتبی مانند لیبرالیسم، اومانیسم و سکولاریسم بشر را ابتر و کوچک کرده است.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر  اظهار داشت: عقل هیچ اندیشمندی به قله دانش امام علی(ع) نرسیده است و وجود امام علی(ع) در عرفان، عبادت و عشق به خدا، کار و تولید  بی نظیر است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه امام علی(ع) می خواهد که اقتصاد ما مستقل باشد،  اضافه کرد: اقتصاد مبتنی بر سیره علوی قناعت، عزت و سربلندی می آورد و در تولید و مصرف برتر از امام علی(ع) وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جوانان در مرز اسرائیل با دشمنان می جنگند، گفت: باید به مباحث فرهنگی توجه شود و نقص بودجه ریزی بود که برای فرهنگ اعتبار مطلوبی در نظر گرفته نشد.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر این وضعیت ارز، اخذ تصمیم حساب نشده در این زمینه و وضع اقتصاد کشورمان را باعث سرافکندگی دانست و ادامه داد: رهبری سالهاست که مسئله اقتصاد را رویکرد شعار سال قرار می دهند و بر لزوم توجه به جوانان، شرکت های دانش بنیان، دانشگاهیان تاکید دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار