نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲)/ شرحال استقرار رزمندگان اسلام در جنوب کشور

پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در نامه خود شرح حالی از اعزام به جبهه جنوب کشور و استقرار رزمندگان در پشت جبهه جنگ حق علیه باطل را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۳۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 28February 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در تاریخ یکم تیر ۱۳۳۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲)/ شرحال استقرار رزمندگان اسلام در جنوب کشور

تصاویر نامه پاسدار شهید «مهدی محمدباقری»

نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲)/ شرحال استقرار رزمندگان اسلام در جنوب کشور

نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲)/ شرحال استقرار رزمندگان اسلام در جنوب کشور

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی
خدمت پدر و مادر مهربانم سلام
ضمن عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد و در پناه ایزد منان زیر پرچم لا إله إلّا اللّه و زیر سایه امام زمان (عج) قرار گرفته باشید باری اگر جویای احوالپرسی اینجانب خواسته باشید بحمدالله خوبم و مشغول شکرگزاری نعمات خدای بزرگ هستم.

پدر و مادر عزیزم ما همان روز ۳:۱۰ دقیقه از تهران حرکت کردیم و شب را در قطار به صبح رسانیدیم و صبح ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰ صبح به اهواز رسیدیم و بعد از ظهر حدود نیم ساعت و سه ربع رفتیم منزل اهوازی‌ها خیلی خوشحال شدند و خیلی سلام رساندند و شب را در اهواز گذراندیم. صبح به سمت دهلران حرکت کردیم که بعد از ظهر به مقصد رسیدیم و فعلاً در اینجا کار آن چنان نداریم (یعنی کاری نداریم).

پدر و مادر عزیز از وضع جبهه برایت بگویم در حال حاضر همه چیز در حال تدارک شدن است در حال نقل و انتقال است و فعلاً کاری نیست. حتی ما را به خط اول جبهه هم نبردند در حال حاضر در پشت جبهه حق علیه باطل مستقر هستیم.

از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. خوب از قول من به داداش عیسی و سکینه خانم سلام برسانید (در ضمن در اهواز تلفنی با سکینه خانم صحبت کردم). از قول من به داداش محمد و وجیه خانم سلام برسانید. از قول من به داداش محمود و داداش محسن خیلی سلام برسانید و امیدوارم حال هر دوی آن‌ها خوب باشد.

از قول من به علی آقا اصلاحی و آبجی مریم سلام برسانید. از قول من به هوشنگ خان و آبجی (ناخوانا) سلام برسانید. از قول من به علی آقا کریمی و آبجی خورشید سلام برسانید. از قول من به ابراهیم آقا و رفعت خانم سلام برسانید. از قول من به دایی جان جعفر و دایی عباس و خانواده‌شان سلام برسانید.

از قول من به عمو رمضان و عمه و خانواده‌شان سلام برسانید. از قول من به حمید خان گل سلام برسانید از قول من به فاطمه و شیرین و زهره و شهره طاهره و مهدیه و حامد و سعید و صدیقه و فائزه و فهیمه سلام برسانید. از قول من کوچولو داداش محمد، کوچولو آبجی خورشید، کوچولو داداش عیسی را روبوسی نمایید.

در ضمن آدرس ذیل نامه برگشت را بدهید (اندیمشک، پادگان دوکوهه، ستاد لشگر محمدرسول الله، برسد به دست برادر احمد اسکندری زحمت کشیده به دست مهدی محمدباقری برسد).

ضمناً دو قطعه عکس که قبل از آمدن به مرخصی انداخته بودم همراه نامه می‌باشد دیگر بیشتر این سر شما را درد نمی‌آورم به امید پیروزی رزمندگان اسلام (ناخوانا) جهانی.

پاسدار کوچک اسلام

مهدی محمدباقری

۱۳۶۱/۱۰»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار