معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور:

هوشمندانه عمل کردن در جنگ فرهنگی یک ضرورت است

«معصومه حکیمیان» با بیان اینکه در حال حاضر ما در جنگ عمیق و پیچیده فرهنگی قرار داریم، گفت: رمز پیروزی در این جنگ لبیک به منویات مقام معظم رهبری و فرصت‌شناسی و به موقع عمل کردن است.
کد خبر: ۳۳۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ - 27February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «معصومه حکیمیان» معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور امروز در ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت کهگیلویه و بویراحمد» با بیان اینکه 40 سال است که ملت ایران در جنگ هستند، اظهار داشت: در ابتدا جنگ نظامی را به ما تحمیل کرده و آن را به اسم صدام تمام کردند اما این جنگ ناگفته‌های زیادی دارد.

وی افزود: به محض پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست توطئه‌های خود را علیه نظام اسلامی شروع کرده و جنگ هشت ساله را به ایران و عراق تحمیل کرد، جنگی که در آن هزاران جوان ما شهید و هزاران جوان عراقی قربانی شد اما دشمن موفق نشد و زمین خورد.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه در طی این 40 سال بارها شاهد شکست آمریکا و صهیونیست در جبهه‌های مختلف بودیم، گفت: جنگ 33 روزه علیه لبنان و جنگ سوریه از دیگر شکست‌هایی بود که بر این سرکردگان استکبار وارد شد.

حکیمیان عنوان کرد: در حال حاضر ما در جنگ عمیق و پیچیده فرهنگی قرار داریم و رمز پیروزی در این جنگ لبیک به منویات مقام معظم رهبری و فرصت‌شناسی و به موقع عمل کردن است.

وی عامل اقتدار هر ملتی را داشتن نسل سالم و برخوردار از سلامت جسم، روان و اخلاق دانست و بیان کرد: ترویج بی‎بندوباری، ترویج ربا، بی‌حجابی و بی‌عفتی از توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمن برای مبارزه با اسلام است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تأکید بر اینکه باید به سبک حضرت فاطمه زهرا (س) زندگی کرده و فرصت‌شناس باشیم، گفت: در این برهه که رهبر معظم انقلاب حکم جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی داده باید هوشمندانه عمل کرده و به موقع فکر و اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار