درخشش شاعران قزوینی در بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس

مسئول امور ادبیات و هنر اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: دو تن از شاعران قزوینی در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس خوش درخشیدند.
کد خبر: ۳۳۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 28February 2019

درخشش شاعران قزوینی دربیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس«روح الله شریفی» در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: «نگارالسادات معصوم‌زاده» و «مهدی مردانی» از شاعران خوب قزوین در کنگره بیست و یکم شعر دفاع مقدس موفق شدند رتبه‌های اول و دوم این جشنواره را کسب کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این کنگره همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا (س) در شیراز برگزار شده، افزود: هشت هزار و 439 اثر از 2 هزار و 450 نفر به کنگره سراسری ارسال شد که در این میان 19 اثر بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

مسئول امور ادبیات و هنر اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: ما باید قدر این سرمایه‌ها و داشته‌های ارزشمند خودمان را بدانیم و از ظرفیت فرهنگ، هنر، ادبیات و رشته‌های مختلف مورد اقبال مردم استفاده کنیم تا این فرهنگ و اصالت به بهترین شکل به نسل آینده انتقال یابد.

«شریفی» در پایان خاطرنشان کرد: «نگارالسادات معصوم زاده» در بخش دفاع مقدس نفر اول و «مهدی مردانی» در بخش شهدای شاخص به عنوان نفر دوم کنگره معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار