نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

یاران امام راحل راه اصحاب اباعبدالله را رفتند

حجت‌الاسلام حسن علیدادی گفت: آنچه در وصف یاران اباعبدالله‌الحسین (ع) خواندیم و شنیدم، یاران امام راحل آن را در هشت سال دفاع مقدس به انجام رساندند.
کد خبر: ۳۳۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ - 28February 2019

یاران امام راحل راه اصحاب اباعبدالله را رفتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سیلمانی صبح امروز در کنگره 6500 شهید استان کرمان که در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان در حال برگزاری است، اظهار داشت: آنچه در وصف یاران اباعبدالله‌الحسین (ع) خواندیم و شنیدم، یاران امام راحل آن را در هشت سال دفاع مقدس به انجام رساندند.

وی بیان داشت: مجلس امروز متعلق به ‌شهیدان باصلابت و باصداقتی است که گذر سخت تاریخ در هجمه ناجوانمردانه به ایران را به فرصت تبدیل کردند.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: مجاهدان بزم دیروز ده‌ها آیه از کلام‌الله مجید را با تمام وجود عملیاتی کردند.

علیدادی ‌سلیمانی گفت: بخشی از حاضران این مراسم باشکوه، مردان بی‌ادعای روزهای سخت و امتحان داده‌ هستند که اسلحه به دوش از معابری عبور کردند که مسیر عملیاتی‌های پر از خون و دود را دیده و لمس کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز خانواده معزز و معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان دفاع مقدس، مدافعان حرم و عزیزان دفاع از امنیت کشور در کنار مردم فهیم دیار مردانگی و باگذشت کرمان به همراه شهید زنده و سردار رشید اسلامی سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی و چهره حماسه ساز و فراملی که فرماندهی ارشد در هشت سال دفاع مقدس و علیه جبهه تکفیر را در کارنامه خود دارد، برای تکریم از هزاران شهید به سوگ نشسته‌اند.

وی گفت  برگزاری این کنگره فاخر و عظیم با حجم بالای کار فرهنگی قابل تقدیر است و با وحدت حول محور ولایت و زعامت امام خامنه‌ای مدظله العالی  با مدد از شهدای گرانقدر با آرمان‌های امام خمینی (ره) بیعت کرده و در پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری معظم و معزز انقلاب تا پایان ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها