استاندار اردبیل:

فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل آماده بهره‌برداری است

اکبر بهنام‌جو گفت: فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۳۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ - 28February 2019

فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل آماده بهره برداری استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «اکبر بهنام جو» استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در محل موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 12 میلیارد تومان برای اجرای فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هزینه شده و تا پایان فاز بعدی نزدیک به 18 میلیارد تومان اعتبار برای این مرکز مورد نیاز است.

وی افزود: 10 میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این مرکز از محل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان مصوب شده که با پیگیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تخصیص می یابد.

بهنام جو ادامه داد: نزدیک به دو میلیارد تومان هم توسط نمایندگان استان از محل بودجه های عمرانی که در اختیار دارند به این مرکز اختصاص داده اند.

استاندار اردبیل اظهار داشت : اعتبار محوطه سازی این مجموعه نیز توسط شهرداری اردبیل تخصیص و اجرایی می شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مراحل اجرایی این مجموعه تا هفته دفاع مقدس سال آینده به اتمام می رسد.

بهنام جو بیان کرد: این مجموعه به دلیل معماری مناسب و موقعیت خوبی که دارد می تواند یکی از مراکز خوب فرهنگی، گردشگری و تجدید کننده خاطرات شهدا باشد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در مساحت شش هزار و 750 متر مربع در حال اجرا بوده که فاز اول این مجموعه آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها