سردار فتحیان عنوان کرد؛

ارائه خدمات ۱۰۰ بیمارستان به بیماران تحت پوشش «امدادگران عاشورا»

رئیس هیئت مدیره خیرین امدادگران عاشورا گفت: ۱۰۰ بیمارستان، بیماران تحت پوشش امدادگران عاشورا را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ - 01March 2019

ارائه خدمات ۱۰۰ بیمارستان به بیماران تحت پوشش «امدادگران عاشورا»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «نصرالله فتحیان» رئیس هیئت مدیره موسسه خیرین امدادگران عاشورا صبح امروز در شانزدهمین مجمع خیرین این موسسه با بیان اینکه امام (ره) و رهبر انقلاب به نیکوکاری توصیه می‌کنند، اظهار داشت: از ۲۱ سال پیش بچه‌های جبهه و جنگ هیئت درست می‌کردند و ما نیز بعنوان بچه‌های بهداری جنگ جمع شدیم و زمین خریداری کردیم و نامه‌ای نیز به رهبر معظم انقلاب نوشتیم و درخواست کمک کردیم که ایشان مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک کردند تا خمیرمایه این موسسه گذاشته شد.

وی گفت: این موسسه متعلق به متوسلین حضرت زهرا (س) است و بر اساس آموزه‌های دینی شکل گرفته است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیرین امدادگران عاشورا عنوان کرد: ما بنا داریم بیش از ۱۰ درصد از بیماران سرطانی سراسر کشور را که فقیر هستند، پوشش دهیم. تا به امروز ۱۶ هزار عضو داریم و به ۵۶ هزار بیمار با هزینه‌ای به مبلغ ۷۲ میلیارد تومان خدمات ارائه کرده‌ایم. همچنین ۲۷ شعبه را در ۲۷ استان افتتاح کرده‌ایم.

سردار فتحیان خاطرنشان کرد: سالانه چندین میلیارد پول وارد این موسسه می‌شود و شرکت‌های دارویی حمایت‌های خیلی خوبی از موسسه کردند. ۱۰۰ بیمارستان خصوصی و دولتی حامی این موسسه هستند و بیماران ما را حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این موسسه دارای یک سند پنج ساله است، تأکید کرد: تا سال ۱۳۹۹ تعداد مددجویان را به ۷۰ هزار نفر خواهیم رساند. همچنین یک شعبه در کشور‌های اسلامی راه‌اندازی خواهیم کرد و جذب کمک‌های خیرین خارج کشور را خواهیم داشت.

بنا بر این گزارش، شانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیرین امدادگران عاشورا صبح امروز با حضور سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه و سردار فتحیان رئیس هیئت‌مدیره خیرین امدادگران عاشورا برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار