سردار سلامی:

پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند عزم همگانی است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مردم ما در حوادث ۴۰ سال گذشته آموخته‌اند که در هر جنگی جز با مشارکت همگانی به پیروزی نخواهیم رسید؛ لذا در جنگ اقتصادی هم همه باید در کنار هم بجنگیم.
کد خبر: ۳۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 01March 2019

پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند عزم همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در شانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیرین امدادگران عاشورا با بیان اینکه ما هر وقت شادی‌ها را با دیگران تقسیم می‌کنیم به شادی اضافه می‌شود و هرگاه غم را به اشتراک می‌گذاریم از آن کاسته می‌شود، اظهار داشت: این اتفاق انگیزه زیادی برای کسانی است که قلبشان چشمه جوشان معرفت است.

وی حریص بودن در کمک به مؤمنین را از ویژگی‌های پیامبر (ص) دانست و گفت: کسانی که به دیگران کمک می‌کنند، قطعاً کاری نبوی انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هر جامعه‌ای با قلب‌های خود زندگی می‌کند و حتی هر جامعه‌ای در قلب خود پیروز می‌شود. این واقعیت که چرا ما هرگز نشکسته‌ایم و شکسته نشده‌ایم درحالی است که دشمنان شکستند.

سردار سلامی در ادامه به فلسفه غرب اشاره و تصریح کرد: فلسفه غرب معتقد است وقتی علم پیشرفت کند، ظرفیت انهدام چندباره سیاره زمین به وجود می‌آید. وقتی علم فیزیک و شیمی پیشرفت می‌کند، ظرفیت انهدام بشر و ساخت بمب اتم و شیمایی به وجود می‌آید که این فلسفه غرب است؛ که البته این فلسفه شکست‌خورده است؛ چرا که وقتی آمریکا اقتصاد اول جهان است با ۴۰ میلیون انسان زیر خط فقر در کشور خود روبه‌رو می‌شود.

وی ادامه داد: برعکس آن در کشور ما آن هم در زمانی که در تحریم همه‌جانبه جهانی زندگی می‌کنیم، روح و شادابی و نشاط پابرجاست.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: اگر انسانی یک انسان را احیا کند، همه بشریت احیا شده است؛ چراکه دایره توجه اسلام همه بشریت است. وقتی ما این‌گونه زندگی می‌کنیم، طبیعی است که مردم به اجازه نمی‌دهند که ناامیدی و یأس که از وعده‌های شیطان است در جامعه رواج یابد.

سردار سلامی گفت: انسان تربیت شده تراز غرب، رئیس‌جمهور آمریکاست که همه تلاش او این است که آمریکا را به قیمت فقیر کردن همه جهان، اول کند. اما در طرف مقابل، یک شعار دیگر نیز وجود دارد که بشریت از اسارت نجات یابد و آزادی و انسانیت به وجود آید.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما دوست دارند که سیمای مردم ما افسرده و پژمرده باشد، افزود: امروز مردان عرصه کمک و امداد در عرصه‌های فقرزدایی، کار درمان و بهداشت را انجام می‌دهند؛ چراکه خاکریز‌های جنگ به درون خانه‌ها کشیده شده‌ است و امروز رسالت اصلی ما نجات جامعه در این جنگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مردم ما در حوادث ۴۰ سال گذشته آموخته‌اند که در هر جنگی جز با مشارکت همگانی به پیروزی نخواهیم رسید؛ لذا در جنگ اقتصادی هم همه باید در کنار هم بجنگیم.

سردار سلامی عنوان کرد: انفاق یک عملیات جهادی است؛ زیرا کسی که انفاق کند، خداوند ۷۰۰ برابر آن را جایگزین می‌کند. اگر بخواهیم رستگار شویم، خداوند راه‌های آن را در قرآن نشان داده است.

وی گفت: ما دشمن را در میدان نبرد آزمود‌ه‌ایم و همه ظرفیت‌های غلبه بر او را در دست داریم؛ لذا مطمئن هستیم که در گام دوم انقلاب که در بیانیه آسمانی رهبر انقلاب آمده است، ما پیروز و موفق خواهیم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار