امام جمعه آرادان:

ایستادگی و ولایت‌مداری لازمه پیشرفت کشور است/ غرب و شرق هیچ غلطی نمی‌توانند کنند

حجت‌الاسلام «محمد شریفی‌نیا» گفت: ایستادگی و ولایت‌مداری لازمه پیشرفت کشور است و مسئولان با تکیه بر توان نیروی جوانان متعهد انقلابی و اجرای منویات رهبری باید در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کنند.
کد خبر: ۳۳۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ - 01March 2019

ایستادگی و ولایت‌مداری لازمه پیشرفت کشور است /غرب و شرق هیچ غلطی نمی‌توانند کنندبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد شریفی‌نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مصلای این شهر ضمن بیان اینکه کسانی که در نظام جمهوری اسلامی به اصل ولایت فقیه دهن‌کجی کرده و حرف‌های یاوه بگویند منزوی خواهند شد و تاوان حرف‌هایشان را خواهند داد، اظهار داشت: ما هیچ عهد اخوتی با کسی نخواهیم داشت و این افراد و جریانات چه از اصلاح طلب و چه اصولگرا محکوم هستند.

وی افزود: مردم ما به عشق رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند لذا آن عده که درباره ولایت فقیه صحبت می‌کنند باید مراقب حرف‌هایشان باشند تا زحمات چندین ساله‌شان بر باد نرود لذا اگر بخواهیم پیشرفت در کشور داشته باشیم باید پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستیم.

امام جمعه آرادان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه 12 اسفندماه شروع جنگ توسط عراق و صدامیان در جریان جنگ تحمیلی است، بیان کرد: جنگ در حالی شروع شد که دزفول در یک روز ۲۰۰ بار مورد هدف موشک‌های غول‌پیکر عراق قرار گرفت و ما در ایران موشکی نداشتیم، بیش از 5 هزار بار دزفول آماج حملات هوایی جنگنده‌ها قرار گرفت و در سال ۶۴ برای اولین بار تهران، قم، اصفهان، اراک و تبریز و ... مورد هجمه واقع شد.

شریفی‌نیا بیان کرد: پس‌ از آن بود که امثال شهید «تهرانی مقدم» شروع به ساخت موشک با برد ۱۲۰ تا ۱۵۰ کیلومتر کردند که البته قبل آن ما از کشور لیبی و کره شمالی برخی موشک‌ها را خریداری کردیم که بعد آمریکا مانع این امر شد و روس‌ها نیز با صدام بودند و ما فقط از کره شمالی می‌توانستیم موشک خریداری کنیم و آن‌هم بسیار محدود؛ اما برای اولین بار موشک‌های ساخت دانشمندان ما هتل الرشید بغداد را مورد هدف قرارداد که شکست سخت و رسوایی بزرگی را برای صدام به بار آورد تا امروز حداقل برد موشک‌هایمان 2 هزار کیلومتر است و این امر وحشتی را در دل آمریکایی‌ها ایجادکرده است.

وی با یادآوری اینکه اروپا می‌گوید اگر می‌خواهید تحریم‌ها برداشته شود باید درباره موشک‌ها نیز بحث کنیم، افزود: مردم فرانسه این روزها مورد خشونت از طرف ماموران پلیس قرار می‌گیرند در حالی که به عقیده خودشان مهد دموکراسی هستند، لذا حال می‌آیند و برخی صحبت‌ها را درباره توان موشکی ما مطرح می‌سازند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: ما زمان جنگ موشک نداشتیم که شهرهای ما بی‌دفاع بودند آن‌هم در برابر استکبار جهانی، اما امروز این قدرت ملت ایران است که در امنیت زندگی می‌کنیم، برخی افراد می‌گویند که برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرد که این سخن دروغ محض است چون سایه جنگ را نیروهای مسلح مقتدر و موشک‌های پرتوان و نقطه زن و هوشیاری ملت دور کرد.

شریفی‌نیا بابیان اینکه غرب و دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند کنند، ابراز کرد: نیروهای مسلح به کوری چشم دشمنان باید توان نظامی و موشکی خود را افزایش دهند، لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند باید به‌جایی برسیم که اگر دشمنان یکی بزنند، باید ده تا بخورند.

امام جمعه آرادان همچنین به روز نیکوکاری نیز اشاره کرد و گفت: سعی کنیم لبخند محبت را بر لب‌های مستمندان بنشانیم، نیازمندان یا به تعبیر امام خمینی (ره)، کوخ نشینان و پابرهنگان ولی نعمتان انقلاب هستند، مردم قشر متوسط توانستند هشت سال دفاع مقدس را پیش برده و مدیریت کنند و لذا باید دید که چند سرمایه‌دار اشراف‌گونه داریم که کمک کرده باشند؟ همیشه همین گونه بوده و از زمان پیامبر (ص) نیز مردم محروم کنار اسلام بودند.

شریفی‌نیا بیان کرد: مردم با همه مشکلات وقتی جشن نیکوکاری می‌شود بخشی از دارایی هایشان را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند لذا هیچ‌چیزی به‌اندازه شاد کردن دل‌های مومنان ارزش ندارد.

وی افزود: مردم خودشان کمی و کاستی دارند اما وقتی خدایی ناکرده بلای طبیعی نازل می شود همین مردم در صحنه هستند و کمک می‌کنند، مردم لیاقت دارند تا همه مسئولان در خدمت شان باشند و حرف دلشان را بشنوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار