امام جمعه نکا:

تأسیس و حفظ صنعت موشکی فرصتی بود که در تهدید دشمن به دست آوردیم

حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی» گفت: تأسیس و حفظ صنعت موشکی فرصتی است که در تهدید دشمن به دست آوردیم.
کد خبر: ۳۳۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 01March 2019

تأسیس و حفظ صنعت موشکی فرصتی بود که در تهدید دشمن به دست آوردیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی» امام جمعه نکا در خطبه‌های نماز جمعه نکا با اشاره به 12 اسفند سالروز شروع جنگ شهرها توسط عراق در جریان جنگ تحمیلی در سال 63 اظهار داشت: ما توانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و با تاسیس صنعت موشکی به ارتقا و حفظ صنعت موشکی دست پیدا کنیم.

وی به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 57 اشاره کرد و افزود: این نهاد خدمات بسیار زیادی را هم در داخل کشور و هم بعضا برای محرومین در بیرون کشور داشته که در سال‌های اخیر بخش کمک‌های مردمی مخصوصا در حوزه مقاومت چشمگیر و قابل توجه بوده است.

این مسئول با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، بر حفظ منابع طبیعی تأکید کرد و اظهار کرد: با توجه به ناکارآمدی مسئولین از اول انقلاب تاکنون در این بخش، این مسئله نیاز به همت عمومی و مدیریت کارآمد مسئولین دارد.

محمدی لایینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسئولین را به دلسوزی برای ملت سفارش کردند، گفت: در آستانه سال نو باید این دلسوزی خودش را بیشتر نشان دهد و مسئولین باید دلسوز ملت بوده و در فکر مشکلات این ملت باشند.

وی در پایان افزود: مردم ما باید بدانند که مشکلات اقتصادی هست اما ما برای یک هدف بسیار مهم قیام کردیم و آن هم تشکیل جامعه‌ای است که علاوه بر رفاه اقتصادی تمام مشخصه‌های مادی، معنوی، اخلاقی و حیثیتی در آن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار