نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیام سفر بشار اسد به تهران پیروزی محور مقاومت است

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: پیام سفر بشار اسد به تهران پیروزی محور مقاومت است زیرا با وجودی که در آسمان سوریه دهها ماهواره جاسوسی اوضاع را کنترل می‌کند اما آمریکا و رزیم صهیونیستی نفهمیدند که سردار سلیمانی چگونه بشار اسد را از سوریه به ایران آورد، دیدار کرد و دوباره برگرداند.
کد خبر: ۳۳۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ - 01March 2019

پیام سفر بشار اسد به تهران پیروزی محور مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  این شهر ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مؤمن اظهار داشت: این عالم ربانی یکی از مبارزان سیاسی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزوی و علمی آیت‌الله مؤمن افزود: ایشان به واسطه فعالیت‌های سیاسی فراوانش از سال 43  به بعد بارها توسط عوامل رژیم پهلوی دستگیر و زندانی شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت های مهم و حساسی بر عهده وی گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه آیت الله مؤمن یکی از مبارزان سیاسی انقلاب اسلامی بوده است، گفت: وی همواره مدافع رهبر و ولی فقیه و یکی از ارکان مهم شورای نگهبان بود.

آیت الله میر عمادی با اشاره آغاز هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس نهاد انقلابی کمیته امداد به فرمان امام راحل، عنوان کرد: کمیته امداد نهادی  است که با هدف تأمین معیشت نیازمندان، در هزینه های تحصیلی، مسکن، درمانی و اشتغال محرومان خدمات ارزشمندی ارائه می ‌دهد.

خطیب نماز جمعه خرم آباد، با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور تصریح کرد: ایام عید نوروز نزدیک است ولی متأسفانه در صد بالای از مردم توان خرید مایحتاج زندگی  خود را ندارند که این امر همت مسئولان  مربوطه را می طلبد که  اوضاع اقتصادی را کنترل کنند.

وی برگزاری جشن های احسان و نیکوکاری را حرکتی ارزشمند دانست و از خیرین و افرادی که توان مالی دارند، خواست که در جشن احسان و نیکوکاری به صورت جدی حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر بشار اسد به تهران و ذکر این مطلب که  سفر رئیس جمهور سوریه در روزهای اخیر به تهران یکی از خبر های مهم دنیا شد، خاطر نشان کرد: در این دیدار بشار اسد دیداری با رئیس جمهور کشورمان و ملاقاتی صمیمی با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران داشتند، به نحوی که با حالت نشاط و قدرتمندی در آغوش مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه اولین پیام  این سفر این بوده که پیش بینی و آینده نگری مقام معظم رهبری عملی شده است، یاد آور شد:  خیلی ها می گفتند بشار اسد باید استعفا بدهد، اما مقام معظم رهبری  اعتقادشان بر این بود که بشار اسد باید بماند و امروز بشار اسد باقی ماند.

وی با اشاره به اینکه این آینده نگری و دور اندیشی از الطاف الهی است که خداوند بر زبان مبارک مقام معظم رهبری این سخن را جاری کرد، گفت: در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب به بشار اسد لقب قهرمان جهان عرب را داد.

آیت الله میر عمادی پیام این سفر را پیروزی محور مقاومت دانست و اظهار داشت: امروز آمریکا یی ها سرافکنده  و متعجب شدند، رژیم صهیونیستی در بهت فرو رفته اند  زیرا با وجودی که در آسمان سوریه انواع جنگنده های نظامی کشورهای استکباری مراقبت می کنند، دهها ماهواره جاسوسی اوضاع را کنترل می کند اما اینها نفهمیدند که سردار سلیمانی چگونه بشار اسد را از سوریه به ایران آورد، دیدار کرد و دوباره برگرداند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران، یکی از ابعاد مهم این بیانیه را مسئله گام های عملیاتی برای اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم  دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه 9 برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرده اند.

امام جمعه خرم آباد دو گروه نمایندگان مجلس و قرارگاه اقتصاد مقاومتی (دولت) را برای تحقق و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اوضاع اقتصادی مهم برشمرد و اضافه کرد: فصل تصویب بودجه است، آیا بودجه ای که در حال تصویب است در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است؟

 وی در ادامه گفت: همه اقتصاد دانان بیان می کنند که این برنامه ریزی بودجه معیوب است و ساختار آن اشکال دارد و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی نیست.

خطیب نماز جمعه خرم آباد افزود: بعد از اینکه رهبری فرمودند که اقتصاد مقاومتی یک مرکز و فرماندهی قرارگاه می خواهد، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز در دولت تعیین شد که اکنون سئوال همه ما این است که فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی کجاست؟

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد،  خطاب به کسانی که یک روز در تلویزیون اعلام می کردند که ما چه می کنیم و چه می کنیم، گفت: حالا که قرارگاه تشکیل شد و فرمانده قرارگاه شدید جواب پس بدهید، اگر قرار است این 9 برنامه اقتصاد مقاومتی اجرا شوند در درجه اول این دو گروه (نمایندگان مجلس و اعضا قرار گاه اقتصاد مقاومتی) باید پرانگیزه و فعال شوند تا شاهد حل مشکلات اقتصادی باشیم.

آیت الله میر عمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز درخت کاری  و اهمیت کاشت درخت در دین اسلام، تصریح کرد: منابع طبیعی از آیات و نشانه های الهی است و موهبتی برای همه نسل ها بوده است بنابراین تعدی و تجاوز به منابع طبیعی تعدی و تجاوز به حقوق دیگران است.

وی با استناد از حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمود ند؛ «کسی که شاخه درختی را بشکند مانند این است که بال و پر ملائک را قطع کرده است» ادامه داد: مقام معظم رهبری هر سال شخصا درخت می کارد که این یک سنت حسنه و یک سیره مستمره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار