امام‌ جمعه بروجرد:

بیانیه «گام دوم انقلاب» باعث نجات کشور می‌شود

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: نجات کشور در گرو عمل به بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب» است.
کد خبر: ۳۳۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ - 01March 2019

بیانیه «گام دوم انقلاب» باعث نجات کشور می شودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: رهبری در خصوص گام دوم انقلاب بیانیه‌ای صادر کردند که عمل به این بیانیه و فرامین رهبری باعث نجات کشور می‌شود.

وی افزود: مراجع تقلید از بیانیه رهبری حمایت کردند و مسئولان سه قوه، عمل به این بیانیه را باید در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با مداحان، تاکید کرد: برای پیروزی این انقلاب هزینه‌های زیادی شده و باید در راستای حفظ انقلاب تلاش کرد و صف کشی بین حق و باطل مشخص شود.

به گفته وی، ایران راه خودش را ادامه می دهد و دشمنان با تبلیغ فساد و فحشا و اعمال تحریم قصد ایجاد مشکل را دارند ولی به یاری خدا، باطل نابود می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ملاقات بشار اسد با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: جنگ در سوریه و عراق کار آمریکا و اروپا بود و مقاومت اسلامی سبب شد تا این دو کشور نجات یافته و امروز رئیس جمهور سوریه با امنیت کامل به ایران سفر کند.

وی گفت: بشار اسد برای قدردانی به ایران آمد و خوب می داند که کسی که توانست سوریه و عراق را نجات دهد رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و سربازان تحت امر ایشان بود.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: بشار اسد به پیشنهادات رهبری عمل کرد و کشورش نجات یافت و مسئولان کشور ما هم به دستورات رهبری عمل کنند تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار