با حضور معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی»

همزمان با سالروز ولادت شهید مدافع حرم «محمد (مرتضی) عبداللهی»، معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در منزل این شهید والامقام، با خانواده وی دیدار و از مقام والای این شهید مدافع حرم تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ - 01March 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سالروز ولادت شهید مدافع حرم «محمد (مرتضی) عبداللهی»، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی‌دانا» معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس، امشب (جمعه) با حضور در منزل این شهید والامقام، با خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار «مرتضی شهریاری» تصویر نقاشی شده پرتره شهید مدافع حرم عبداللهی را به خانواده وی تقدیم و سردار هاشمی‌دانا نیز با اهدای لوح یادبودی، از مادر، پدر و همسر این شهید مدافع حرم تجلیل کرد.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی»

همچنین در این دیدار پدر، مادر و همسر شهید عبداللهی به بیان خصوصیات اخلاقی و خاطرات خود از این شهید والامقام به ویژه‌ ارادت قلبی‌شان به اهل‌بیت (ع) پرداختند.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید مدافع حرم «محمد (مرتضی) عبداللهی» ۹ اسفندماه سال ۱۳۶۶ در تهران به‌دنیا آمد. وی پس از تلاش‌های فراوان برای نبرد با تکفیری‌ها به سوریه اعزام شد و در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ در استان «دیرالزور» در شرق سوریه، به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام وصیت کرده است به‌دلیل این‌که قبر حضرت زهرا (س) گمنام است، برای وی سنگ قبر نگذارند و خانواده‌اش نیز به وصیت این شهید والامقام عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار