سردار مهری خبر داد؛

اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه ۹۷/ راه‌اندازی قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ - 02March 2019

اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه ۹۷/ راه‌اندازی قرارگاه کاهش تصادفات در ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ارزیابی عملکرد یک سال گذشته است، اظهار داشت: در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: در ۲۲ اسفندماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد و طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کاهش تصادفات گفت: در راستای کاهش تصادفات و با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.

سردار مهری افزود: با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته پنج استراتژی در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرار گرفت و با تصویب توسط فرمانده ناجا به استان‌ها ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در بسیاری از استان‌ها شرایط تصادفات کنترل شده است و امیدواریم در سال ۹۸ با اجرای طرح نوروزی ۹۸ ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار