سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران:

ناجا شکایت خود از نماینده بیجار را پیگیری می‌کند/ قوانین راهنمایی و رانندگی بازدارنده نیست

جانشین فرمانده ناجا گفت: قوانین امروز در تصادفات بازدارنده نیستند و عدم توجه به قوانین هزینه بالایی ندارد.
کد خبر: ۳۳۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ - 02March 2019

ناجا از نماینده بیجار شکایت می‌کند/ قوانین راهنمایی و رانندگی بازدارنده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عواملی چون خودرو، جاده، انسان و قوانین نقش مؤثری در تصادفات دارند، اظهار داشت: قوانین امروز در تصادفات بازدارنده نیستند و عدم توجه به قوانین هزینه بالایی ندارد.

وی ادامه داد: برای رعایت نظم و انضباط در راهنمایی و رانندگی، متأسفانه به اندازه کافی در حوزه آگاه‌سازی، آموزش و تبیین کار نکرده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا افزود: آموزش، دانش و آگاهی و ارزش‌گذاری به پدیده اجرای قوانین نقش مهمی دارد. امروز اگر راننده احساس کند که تحت کنترل است و دیده می‌شود، قوانین را بهتر اجرا می‌کند.

سردار سلیمانی در خصوص برخورد ناشایست نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی با مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: امروز ما در خصوص نماینده بیجار ملاحظاتی داریم، اما در خصوص شکایت مُصر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز هرچه آدم بزرگتر باشد، باید در برابر قانون خاضع‌تر باشد، تصریح کرد: مأموران ما در حادثه دو شب گذشته نیز با صلابت و به خوبی انجام وظیفه کردند و تعداد فراوان کسانی که شخص متخلف را محکوم کردند، نشان می‌دهد که خوشبختانه وجدان عمومی بیدار است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برخورد آن شخص با مأمور ناجا، پخش این موضوع و اشاعه نافرمانی از آن خلاف است و تصمیم‌گیری در این خصوص در آینده صورت خواهد گرفت.

سردار سلیمانی اظهار داشت: مأمور راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی همچون آتش‌نشان و اورژانس است و نباید رفتار‌های ناشایست با آن‌ها داشت.

جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد: هر جا موضوع صیانت و حمایت از مأموران ناجا مطرح باشد، کوتاه نخواهیم آمد و به دور از هیاهو، از مأموران حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار