نوبخت در جمع خبرنگاران خبر داد؛

صدور مجوز استخدام ۴ هزار نیروی خدماتی در پلیس راهور ناجا

رئیس سازمان برنامه و بودجه از صدور مجوز خرید هزار و ۵۰۰ خودرو برای پلیس راهور و بکارگیری چهار هزار نیروی خدماتی در پلیس راهور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ - 02March 2019

صدور مجوز استخدام ۴ هزار نیروی خدماتی در پلیس راهور ناجابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار پلیس راهور تأمین امنیت جاده‌ها و سلامت مسافران و مردم است، اظهار داشت: با توجه به درخواست پلیس، مجوز خرید هزار و ۵۰۰ خودرو برای پلیس راهور و بکارگیری چهار هزار نیروی خدماتی در پلیس راهور داده شده است.

وی با بیان اینکه موضوع رسیدگی به بودجه سال ۹۸ در مجلس در ساعات پایانی خود قرار دارد، افزود: در لایحه بودجه سال ۹۸ در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب شش هزار دوربین بودجه مشخصی تعیین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تأمین اقلام شب عید گفت: خوشبختانه برای میوه شب عید خرید کافی انجام شده است. اقدام دیگر، تسریع در پرداخت حقوق همکاران اداری است و تلاش داریم این ماه زودتر از ماه‌های دیگر حقوق را بپردازیم و یارانه‌ها را زودتر پرداخت کنیم.

نوبخت با اشاره به تحریم اقتصادی و جنگ غیر انسانی و خارج از عرف بین‌المللی آمریکا علیه ایران عنوان کرد: علی‌رغم شرایط اقتصادی و تحریم‌های آمریکا، در آینده نزدیک دو استان آذربایجان غربی و گیلان با حضور رئیس جمهور به شبکه ریلی متصل خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها