سردار شادمانی:

انتقال داعش به افغانستان با پول کشور‌های عربی/ انتقال داعش به ضرر چین و روسیه هم هست

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا همان توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به چین، روسیه و تمام کشور‌های منطقه است.
کد خبر: ۳۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 02March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با تسنیم درباره تلاش آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان و شرایط امنیتی مرز‌های شرقی کشور، اظهار داشت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا همان توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به ضرر چین و روسیه و تمام کشور‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه برخی سران ابله کشور‌های عربی منطقه تامین مالی و پشتیبانی انتقال داعش به افغانستان را برعهده دارند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی، داعش و اربابانش را شکست خورده تلقی می‌کند. این قبیل اقدامات به نوعی دست و پا زدن است تا شاید بتوانند به برخی اهداف‌شان برسند که هرگز نخواهند توانست، زیرا پیکره داعش منهدم و بی تاثیر شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) افزود: همانطور که دشمنان هم گفته‌اند، داعش را خودشان ایجاد کرده‌اند و آن‌ها را در سوریه و عراق توسعه دادند و منافع ملی این کشور‌ها را مخدوش کرده و به خطر انداختند، اما نتیجه‌ای نگرفتند.

سردار شادمانی ادامه داد: دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، از ابتدای انقلاب تاکنون منافع‌شان را در خطر دیده‌اند و صد‌ها توطئه امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی برای ما تدارک دیده‌اند و دائم درصدد دشمنی با جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه و دشمنی بر نمی‌دارد و دائم دنبال تفرقه‌افکنی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار